Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bevestigingsmail versturen na invullen formulier..

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Verwijderd

Topicstarter
Hello ik heb een klein vraagje of infopath en hoor dat hier kenners zijn die me kunnen helpen..

Ik heb in infopath een invul formulier gemaakt die ik vervolgens gekoppeld aan sharepoint 2010, als gebruikers dus het formulier invullen krijg ik een mail ook word het formulier opgeslagen in een library.

Nu vroeg ik me af of er in infopath of sharepoint 2010 een optie is om om een bevestigings mail op te zetten die automatisch word verstuurd aan de gebruiker nadat hij het het formulier heeft ingevuld.

Als een andere manier is hoor ik het uiterraard graag :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 20:01 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie even niet waarom dit topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting staat (zie Waar hoort mijn topic?). Ik zou je topic verplaatst hebben naar een beter forum als het verder voldeed aan onze Quickstart maar ik mis nogal wat zaken daaruit dus ik verzoek je vriendelijk die voorgenoemde Quickstart even door te nemen en dan in 't juiste forum een nieuw topic te maken waarin (o.a.) duidelijk beschreven wordt wat je zélf al hebt gezocht/gevonden/geprobeerd etc.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.