Verwijderd

Topicstarter
Na alle onthullingen van wikileaks en snowden weet ik niet meer wat ik moet geloven. Ook onze eigen Minister van Binnenlandse Zaken houd bewust informatie achter. En zo zijn er veel meer geheimen. Skull and bones bijvoorbeeld. Deze student stelt vragen en wordt vervolgens even snel de mond gesnoert.

<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/nnAGjmnfqik" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

9/11 is ook duidelijk een inside job om maar oorlog te kunnen voeren en olie te bemachtigen.

Ook de bilderberg conferenties zijn strict geheim. Wat zouden ze daar te verbergen hebben??

Heb ik een alu hoedje nodig? Misschien... kijk deze 2 filmpjes een keer als je tijd hebt en oordeel dan zelf!

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/iFDe5kUUyT0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/slanahLcIHY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En de crew hier zit ook in het complot. Dit is echter niet topicwaardig op deze manier :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.