Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-11 14:43
Dag tweakerts

Na 2.5 half jaar vind ik het tijd dat mijn samsung galaxy gio met een wel verdiend pensioen mag. NU heb ik natuurlijk wel een vervanger nodig. Als ik in de zelfde prijsklasse (300 max) ga kijken als mijn gio toen in zat kom je al gauw uit bij de moto g en iedereen is er ook enthousiast over. Maar zie ik niks over het hoofd zijn er goede alternatieven of is toch echt beste van het beste wat op het moment beschikbaar is in de prijsklasse?
Ik kan ook een nexus 5 voor 300 euro en een beetje bij coolblue krijgen. Ik gebruik mijn mobiel vooral voor whatsapp muziek luisteren internetten youtube etc, en zover dat kan op het moment met mijn gio voor school als ik mijn laptop even niet kan gebruiken bijv als ik in de bus of trein zit. Vrij algemeen gebruik zoals je kunt lezen dus is het die 100 euro extra wel waard? Ik weet natuurlijk wel zeker dat ik er een paar jaar mee vooruit kan zonder problemen, en dat is bij de moto g ook wel het geval ga ik van uit. Hopelijk kan sowieso een van jullie mij verder helpen :) .

Groeten Boomhunta

Verwijderd

Ik zou het doen.
4G, betere batterij en groter scherm.

Verwijderd

De Xiaomi Mi2s is iets om naar te kijken. Ook een Nexus 4 of een SGS3 of de Xaomi Hongmi kunnen nog interessant zijn, alhoewel de S3 wel echt wat ouder is. Kijk eens naar die mobieltjes, er zou wat tussen kunnen zitten. Ik heb zelf de Mi2s met extended battery voor in totaal 270 Euro, en dat gaat lekker vier dagen mee op een lading :) Nog geen spijt van die aankoop.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
moto g heb je voor 200 euro in nl met 2 jaar garantie.
Accu gaat hier 3 dagen mee.

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-11 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:50:
De Xiaomi Mi2s is iets om naar te kijken. Ook een Nexus 4 of een SGS3 of de Xaomi Hongmi kunnen nog interessant zijn, alhoewel de S3 wel echt wat ouder is. Kijk eens naar die mobieltjes, er zou wat tussen kunnen zitten. Ik heb zelf de Mi2s met extended battery voor in totaal 270 Euro, en dat gaat lekker vier dagen mee op een lading :) Nog geen spijt van die aankoop.
Xiaomi ff naar gekeken maar staat me niet zo aan met custom os enzo staat me niet zo aan, ook als er gedoe is met garantie lijkt mij geen pretje omdat je het dan in buitenland enzo moet regelen.