ik heb een tijd terug de vraag gekregen of ik doormiddel van bijv. de raspberry pi (welke mij het meest geschikt leek) een leerbord kon maken met daarop 15 knoppen en 15 lampjes (die zich in de knoppen bevinden.
nu is de bedoeling dat wanneer iemand op bijvoorbeeld knop 1 duwt. de lamp bij die knop gaat branden en er een audio fragment over een set speakers te horen is welke aan een externe versterker hangen. zodra dit fragment is afgelopen moet de audio stoppen en het lampje aan gaan tot er weer op een andere knop wordt gedrukt. hierdoor is voor alle 15 drukknoppen een eigen audio fragment vooraf aangewezen.
in het kort:
15 Inputs
15 Outputs
15 Audio fragmenten
1 Line out.
is dit mogelijk met een raspberry pi of is dit onmogelijk??
hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit probleem
nu is de bedoeling dat wanneer iemand op bijvoorbeeld knop 1 duwt. de lamp bij die knop gaat branden en er een audio fragment over een set speakers te horen is welke aan een externe versterker hangen. zodra dit fragment is afgelopen moet de audio stoppen en het lampje aan gaan tot er weer op een andere knop wordt gedrukt. hierdoor is voor alle 15 drukknoppen een eigen audio fragment vooraf aangewezen.
in het kort:
15 Inputs
15 Outputs
15 Audio fragmenten
1 Line out.
is dit mogelijk met een raspberry pi of is dit onmogelijk??
hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit probleem