Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop: 850 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede laptop die geschikt is voor mijn doeleinden. Ik heb al een prijs in gedachte van ongeveer 850 euro. Deze laptop wordt gebruikt om mijn huiswerk voor mijn studie te maken, film kijken in Full HD en zo hier en dan spelletjes te spelen. Dan heb ik het niet over spelletjes op spele.nl maar over spellen zoals GTA, COD en BF. De spellen hoefen niet op de hoogst mogelijke setting te draaien.

Dan heb ik het volgende in gedachten:
- Eeb mid-high end processor/videokaart
- Minimaal 1TB aan opslag
- Windows 7 Professional
- Een SSD
- Goede ingebouwde camera/mic (Skype)
- 1080P scherm (1440P als mogelijk)
- Degelijk toetsenbord (QWERTY)
- Een goede accu, ~8 uur lang zonder oplader intensief gebruik
- Niet te zwaar

Een mid-high end processor/videokaart zodat ik mijn spellen kan spelen zonder dat het spel begint te haperen. Volgens mij heb ik geen I7 processor nodig omdat ik niet van plan ben om met Photoshop te werken of de hele dag films te renderen. Daarvoor zou een I5 processor wel aan mijn behoeften moeten voldoen. Dat is echter bij desktop processors zo maar ik weet niet of dat het geval is bij laptop processors.

Ik wil graag Windows 7 als een besturingssyteem omdat ik geen touchscreen laptop wil. Ook het interface bij Windows 8 kan ik niet meeleven.

Ik zou graag 1TB aan geheugen willen hebben zodat ik genoeg geheugen heb om mijn documenten, games op te slaan. Als het geheugen niet genoeg is maak ik me daar geen zorgen om want dan hang ik er wel een externe harde schijf aan.

Een SSD zodat ik een vlot systeem heb?

Ik zou graag ook een goede ingebouwde camera/mic willen zodat ik goed kan Skypen met vrienden.

Een 1080P scherm is tegenwoordig wel de standaard. Als het mogelijk is met dit budget zou ik ook een Ultra HD scherm willen aanschaffen zodat ik de komende jaren ook de standaard heb.

De accu zou wel out of the box goede prestaties moeten kunnen leveren. Ik ben echter wel bereid om een grotere accu te kopen en die eronder te zetten.

Te laptop moet niet te zwaar zijn om mee te nemen in een tas en vervolgens die een halfuur op me rug te hebben.

Ik heb niet echt merkvoorkeuren dus de merkkeuze mag u beslissen.

Tariq

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een laptop vinden met alle je eisen, vooral dan SSD voor 850 wordt vrij krap.

Zelf ben ik een fan van de Asus N56V en N550 modellen.
Je hebt verder geen eisen staan over intern geheugen. Persoonlijk zou ik minimaal voor 6 Gb gaan, liefst zelfs 8 Gb.

Bij veel modellen is achteraf een SSD inbouwen niet veel werk, deze kan in de plaats van de dvd speler bijvoorbeeld.

8 Uur op de accu wordt lastig, dan zal je snel een tweede accu moeten nemen. Veel 15.6 inch modellen halen maximaal 4 a 5 uur. Als je gaat gamen dan zal het teruglopen naar 2 a 3 uur gok ik.

Verwijderd

Voor jouw budget ga je niet vinden wat je zoekt, vooral als je 8 uur op een accu wilt met intensief gebruik. Ook het Ultra HD scherm kun je voor jouw budget vergeten.

Wat Viper hierboven me zegt, de Asus N56 is een goede optie. i7 quadcore en GT750M videokaart. Gamen op de accu? Misschien 2/3 uur. SSD wordt ook lastig voor je budget. Beste optie is die los te kopen en er later in te bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
uhhmm.. over die accu was wel een beetje overdreven. 8 uurtjes kan namelijk niet, maar 4 a 5 uurtjes :)

Verwijderd

Topicstarter
de Asus n56 lijkt mij een goede laptop, alleen kan ik er bijvoorbeeld battlefield 4 op spelen?

Verwijderd

Wat ik zo kan vinden lukt dat al met de versie met gt650m, dus als je de versie met gt750m pakt moet dat wel goed komen :). Met de gt740m zou het ook al moeten lukken op low/medium, maar voor de zekerheid kun je beter die andere pakken.

pricewatch: Asus N56VV-S4069H

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
a.u.b.

http://azerty.nl/1-3134-6...0-2od-043nl-notebook.html

mag je wel effe op wachten ;)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Verwijderd

Topicstarter
Maartjepaartje, welk besturingsysteem geef jij je voorkeur, windows 8 of windows 7 professional?
Want de link die je stuurde met die laptop heeft een windows 8 als besturingsysteem.

• Bschnitz
Je kunt bijna geen Win7 meer krijgen, er is niks mis met Windows 8.1!

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Verwijderd

Een log ding van 17 inch met i5m dualcore processor, gt740M videokaart, minder scherm en mindere bouwkwaliteit. 8)7

tegenover een

15 inch met i7 quadcore processor, gt750M videokaart, prima scherm en prima bouwkwaliteit. Alleen iets minder geheugen.

Dus, ik zou het wel weten :).

Ehm, windows 8 is even wennen, maar ik geloof dat je bij windows 8.1 weer heel veel kunt doen zodat het op de oude windows omgeving lijkt. Ik heb geen touchscreen, maar vind de Metro shit echt prima te doen en het is ook weer eens wat anders, dus mij hoor je niet klagen :).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 13:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Windows 8 lijkt mij een goede besturingssysteem op een touchlaptop, maar ik wil geen touchlaptop, dus ik weet het niet..

oke dan dan wordt het toch maar windows 8 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 13:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
De camera van de asus N56VV is niet echt goed he

Verwijderd

Ligt denk ik een beetje aan de omstandigheden. Zaken als veel/weinig licht spelen hier een grote rol. Daarnaast .. denk ik dat als je echt goeie kwaliteit wilt je beter een aparte webcam kunt kopen.

Verwijderd

Topicstarter
De interne geheugen van de Asus N56V is 6 gb, ik zou toch liever 8 gb willen hebben, kan ik dat dan beter er in gaan bouwen of hebben ze ook met 8gb?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er zijn ook versies met 8 Gb, even goed zoeken, er zijn verschillende types/uitvoeringen.

De N550 is officieel de opvolger. Iets lichter en kleiner, maar als je hem veelal gebruikt als desktop en niet veel meeneemt zou ik voor de N56V gaan.

Verwijderd

N550 schijnt een aardig mindere koeling te hebben en nja daarnaast is die N56 ook wat goedkoper, terwijl je er in prestaties nauwelijks iets op achteruit gaat.

Tsja, haal een reepje van 4gb SoDIMM RAM (DDR3) en prik die er lekker zelf in. Desnoods verkoop je dat reepje van 2gb weer.

• Bschnitz
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:19:
[...]

Een log ding van 17 inch met i5m dualcore processor, gt740M videokaart, minder scherm en mindere bouwkwaliteit. 8)7

tegenover een

15 inch met i7 quadcore processor, gt750M videokaart, prima scherm en prima bouwkwaliteit. Alleen iets minder geheugen.

Dus, ik zou het wel weten :).

Ehm, windows 8 is even wennen, maar ik geloof dat je bij windows 8.1 weer heel veel kunt doen zodat het op de oude windows omgeving lijkt. Ik heb geen touchscreen, maar vind de Metro shit echt prima te doen en het is ook weer eens wat anders, dus mij hoor je niet klagen :).
er is ook een 15inch hoor, beetje zoeken kan die zelf op de website en die kost maar 750€ dus voor 100€ kan die zelf een SSD erbij doen en inbouwen :P

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel! Ik heb mijn keuze gemaakt :) het wordt de Asus N56 v

Verwijderd

Topicstarter
Maartjepaartje, welke laptop heb jij trouwens? ;)

Verwijderd

Bschnitz schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:47:
[...]

er is ook een 15inch hoor, beetje zoeken kan die zelf op de website en die kost maar 750€ dus voor 100€ kan die zelf een SSD erbij doen en inbouwen :P
Voor die 15inch geld zo ongeveer hetzelfde verhaal.

Mooie laptop voor het geld jong, hoop dat je er gelukkig mee bent! Zelf ben ik de trotse eigenaar van een Lenovo W540.

Verwijderd

Topicstarter
Las net op Internet dat de n550 een ips scherm heeft en dat de n56 dat niet heeft? Maakt dat veel uit? Of....

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Maakt weinig uit. De N56 heeft een goed TN scherm en de N550 een matig IPS scherm. Veel verschil zit er dus niet in. Goede keuze trouwens de N56VV, zul je vast veel plezier van hebben! Geheugen uitbreiden kun je best zelf, evenals een SSD plaatsen. SSD is wel erg aan te raden, een Crucial M500 is een goede, goedkope en betrouwbare SSD.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica