Toon posts:

Namezero is aan het dreigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een behoorlijke tijd terug een gratis domein aangevraagd bij Namezero. www.best-4-u.com Dat vond ik best wel cool, want meestal had je zon fuckadres als cone.to/blabla en nog 2000 varianten.
Alleen sinds een tijdje krijg ik (bijna dagelijks) een mailtje van namezero dat ik moet gaan betalen voor me domein. Nou dat gaat dus mooi niet door hè. Dus dan vervalt ie. En dat is best wel balen. Is er geen variant op namezero? GRatis dus...

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

nou ja, dreigen is een groot woord :)
Je zal die banner weggehaald hebben, waardoor ze je nu een beetje 'dreigen' om te betalen.
Ofwel betaal je en krijg je je domein-naam op je eigen naam, ofwel betaal je niet, en wordt je domeinnaam openbaar te koop aangeboden :'(

Pech gehad zou ik zeggen :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

ik krijg ook van die meeltjes, het begon ermee dat je moest gaan betalen voor die email dinges van hun en nou moet je dus kennelijk gaan payen voor de url, ik flikker die meeltjes altij gewoon weg en k zie wel

Verwijderd

ik zou in ieder geval een -gratis- adresje als alternatief achterhouden, is ook zo lullig als je ineens alles kwijt bent, en nu kan je het alvast overzetten.

Verwijderd

is ook zo lullig als je ineens alles kwijt bent, en nu kan je het alvast overzetten.
Namezero host zelf niets, het is zegmaar een soort van URL forwarding/masking...

Ze kicken je d'r wel vanaf :(
Maar voor $ 99.95 ben je klaar voor 5 jaar !
Voordeel :

Je hebt geen last meer van die fucking balk onderin het scherm, je kunt zoveel e-mail aliasen maken als je wilt, en je kunt bookmarks maken...
( bijvoorbeeld oldsite.tjeerdoo.com i.p.v. www.tjeerdoo.com )

Ik heb het maar gedaan, want wat is $99.95 over 5 jaar gezien >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nouja, dat heb ik er niet voor over. Het is maar voor de gein. Ben niet van plan de site van microsoft te overtreffen >:)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

www.domainvalet.com
niets gratis maar als je perongeluk een verkeerde adress schrijf en je ze daar laat billen (Paraguay >:)) Heb je zo'n 6 maanden lang gratis domain :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 17:32 schreef Sickness het volgende:
ik krijg ook van die meeltjes, het begon ermee dat je moest gaan betalen voor die email dinges van hun en nou moet je dus kennelijk gaan payen voor de url, ik flikker die meeltjes altij gewoon weg en k zie wel
Die mailtjes krijg ik dus met jouw naam erop!!
"Dear Ruud"

Komt omdat jij dat adres ook ooit hebt aangevragen... en ik later, maar ik er wel iets opgezet heb :)

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ow... ik krijg elke maand wel 20 van die meeltjes, echt niet te zuinig meer... heb ze altijd nog weggeflikkert, en sinds 2 weken heb ik gewoon de sender geblockt... Wist niet eens waar het over ging :D

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:12

AzzKickah

06-CENSORED

Ik krijg nooit van die mailtjes... :S
Das relaxed! :):P

Ik heb www.azzkickr.com
is een kutsite hoor. twee jaar geleden mee begonnen en nooit mee verder gegaan.
Is gewoon dikke poep.

Verwijderd

Mijn namezero sitejuh is al eraf gehaald door die gaste :(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 08 juni 2001 18:40 schreef BOMBER het volgende:
www.domainvalet.com
niets gratis maar als je perongeluk een verkeerde adress schrijf en je ze daar laat billen (Paraguay >:)) Heb je zo'n 6 maanden lang gratis domain :)
>:) ...kan nooit kwaad natuurlijk

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

- Bij het aangaan van de overeenkomst ben je akkoord gegaan met het feit dat je 'betaald' in de vorm van de banner

- Tevens is gemeld dat het een gratis domein was voor 1 jaar.

- Het domein is NIET van jou maar van NameZero (en als je wel in de WHOIS staat, heb je betaald ;) )

- Als je gaat klooien met de banner krjg je de keuze... betalen of weg wezen. Sim-pel

Als je die 19.95 USD al teveel vind, ben je het domein IMHO niet waard.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Nounou, het domein niet waard. Het is puur voor de gein, en daar ga ik niet voor betalen. Dan ist nog wel kut als die wegvalt. Ik weet ook wel wat de voorwaarden waren.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

We are writing to notify you that your free membership with Namezero has expired. We are glad to have had you as a member and hope that you will stay with Namezero by renewing your domain. Your domain is now pointing to a Namezero parking page.
Stelletje NAAIERS
mijn domein is weg
Krijg toch de ****

met papier mache kun je alles maken!!

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Mijn domein hebben ze vandaag ook verwijderd :(

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Verwijderd

en je kunt bookmarks maken...
( bijvoorbeeld oldsite.tjeerdoo.com i.p.v. www.tjeerdoo.com
Phat man... bookmarks?
Dat kende ik nog niet hoor >:)>:):P:P

Dreigen is een groot woord... maar veel mailtjes zijn het wel... gelukkig krijg ik ze niet...
Idd keerzijde van de medaille, maar als je echt graag die domeinnaam wilt hebben: wat let je, kopen!!!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
1) Een gratis service is vrijwel nooit gegarandeerd. Op een gegeven moment zien de meeste gratis diensten wel in dat ze het niet langer gratis kunnen volhouden, en dan is het geld vragen of ten onder gaan. Raad es.... ;)

2) Het domain is nu eigendom van NameZero. Niet betalan = domain kwijt. Mischien kun je als je snel genoeg bent meteen het domain weer bij een ander registreren... maar dan moet je het wel dag en nacht bij gaan zitten houden denk ik, en bovendien zijn er geen gratis .com registranten meer. Verder is het zo dat NameZero gewoon niet meer betaald voor het domain (ja, zij betaalden de registratie kosten) en dat betekend dat jouw domain zowiezo nog een maand ofzo in de pool vast wordt gehouden voor je em weer kunt reggen.

3) Waar praten we in hemelsnaam over? Ik heb mijn .org domain ook gekocht, en mischien verhuis ik em nog wel eens... voor $25 heb je dus een jaar lang dat domain, en dat is nog geen 70 piek! Ok, je hebt geen hosting, en van Namezero kun je niet al te veel verwachten, maar dan ben jij tenminste eigenaar van het domain. Ik doe nu nog niks met mijn .org domain, maar het is wel van mij :) Mischien in de toekomst.....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zaterdag 09 juni 2001 12:45 schreef killerbolt het volgende:
Nounou, het domein niet waard. Het is puur voor de gein, en daar ga ik niet voor betalen. Dan ist nog wel kut als die wegvalt. Ik weet ook wel wat de voorwaarden waren.
Waarom begin je dan nu over die voorwaarden te zeuren? Zeker als het "puur voor de gein" is.... en voor die prijs kun je wel 3 domeinen puur voor de gein aanhouden, dus niet zeuren :) :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
hehehe

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb er ooit een aangevraagd bij domainzero.com, werkt nog steeds en geen emails :)
Pagina: 1