Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.
Daar kan je wel ergens lezen hoe het moet.
Nuff Said
Besluit vervolgens of je met dolby wilt opnemen of niet, en of je chroombandjes wil gebruiken.
Klaar? plaats dan de naald van de platenspeler en zet deze op de plaat, druk vervolgens op play/record op je bandrecorder en het wordt overgenomen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
ja inderdaad kut muziek hardcore rulez da worldOp vrijdag 08 juni 2001 15:51 schreef killerbolt het volgende:
Keb er net nog 5 gekopieerd daarvan
En ze waren niet voor mezelf. bah, kutmuziek
Die kopieerd alles.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Ik vind dit wel heel erg zielig hoor. Je kunt nog niet eens een cdtje kopieeren, wat ben je dan voor een amateur. En dan ook nog op tweakers te durven komen met zo'n vraag. Gewoon zielig.
geen problemen hoor.....:7
Verwijderd
Mzzl.
Op vrijdag 08 juni 2001 16:02 schreef speedysplaza het volgende:
Ik vind dit wel heel erg zielig hoor. Je kunt nog niet eens een cdtje kopieeren, wat ben je dan voor een amateur. En dan ook nog op tweakers te durven komen met zo'n vraag. Gewoon zielig.
Verwijderd
clone moet je niet voor audio gebruiken....kopieert alle foutjes mee....Op vrijdag 08 juni 2001 16:08 schreef speedysplaza het volgende:
Maar vooruit, omdat ik zo sportief ben dan. Je kunt het fikken met Nero 5.5.1.8 of je neemt gewoon Clone-CD. Dit laatste werkt perfect, dit programma neemt namelijk ook lege blokken over.
Mzzl.
the cd is blank, invalid or a multisession CD
Please insert original cd.
Terwijl die er gewoon inzit. Gebruik zelf Nero 4.0.9.1, maar zal een andere programma/versie gebruiken.
Weet je wel heel zeker dat je lezer goed is?Op vrijdag 08 juni 2001 16:13 schreef bigoldie het volgende:
Dit is het bericht bij Nero:
the cd is blank, invalid or a multisession CD
Please insert original cd.
Terwijl die er gewoon inzit. Gebruik zelf Nero 4.0.9.1, maar zal een andere programma/versie gebruiken.
Dan laad je deze tracks in CDRWin en klik je onderaan "Open new session" aan... En dan fikken. Wanneer ie klaar is brand je met de "File Backup Tools" de data erbij
webOS all the way!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja man ongeloofelijke commercieele schijtOp vrijdag 08 juni 2001 15:51 schreef killerbolt het volgende:
Keb er net nog 5 gekopieerd daarvan
En ze waren niet voor mezelf. bah, kutmuziek
Verwijderd
gebruik clonecd.
En dat gufuk over kwaliteits verlies begrijp ik al helemaal niet......
een cd bestaat uit 1-tjes en 0-etjes
als je deze overkopieert dan word de kwaliteit niet minder.... of je bent gewoon prutser....
Verwijderd
Verwijderd
Easy cd creator audio files omzetten naar .wav dan met nero branden.Had ik ook met het album voor Britney (had hem 10x gekopieerd maar allemaal misluktOp vrijdag 08 juni 2001 15:52 schreef bigoldie het volgende:
Met nero lukt het niet, en met Easy cd creator ook niet. Komt waarschijnlijk omdat het een data&geluid cd is.
Ray
Verwijderd
Ik kan begrijpen dat jullie een hekel hebben aan die Hoge piefen daar omdat ze het alleen om het geld doen. Maar waarom tegen die mensen zelf
Ze kunnen het gewoonweg wel goed, en dan ook nog LIVE en dat zie ik bijvoorbeeld een Britney Spears ( en vele andere ) niet doen
Om nog maar te zwijgen over bijvoorbeeld een "Eminem" die alleen maar wat kan schreeuwen en stoer doen met gekke woorden zeggen, en wat uiteidelijk alleen maar een goede ENTERTAINER is en geen echte muzikant
Verwijderd
Dit is geen muziek forum!Op vrijdag 08 juni 2001 18:04 schreef BaT_leTh het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen die Starmakers.
Ik kan begrijpen dat jullie een hekel hebben aan die Hoge piefen daar omdat ze het alleen om het geld doen. Maar waarom tegen die mensen zelf
Ze kunnen het gewoonweg wel goed, en dan ook nog LIVE en dat zie ik bijvoorbeeld een Britney Spears ( en vele andere ) niet doen
Om nog maar te zwijgen over bijvoorbeeld een "Eminem" die alleen maar wat kan schreeuwen en stoer doen met gekke woorden zeggen, en wat uiteidelijk alleen maar een goede ENTERTAINER is en geen echte muzikant
Maar ff bij de weg, ik heb echt geen respect voor die mensen of de muziek hoor, ze kiezen zelf voor dat commercieele gezeik.
Verwijderd
Neemt niet weg dat ze wel goed kunnen zingen ( sommige danOp vrijdag 08 juni 2001 18:07 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
Dit is geen muziek forum!
Maar ff bij de weg, ik heb echt geen respect voor die mensen of de muziek hoor, ze kiezen zelf voor dat commercieele gezeik.
En idd dit ging over iets anders maar het antwoord staat hier boven al
Gewoon rippen met bijv. audiocatalyst en dan de cd gewoon letterlijk de bestanden + mappen ervan copy-en-pasten dan de cd branden op iso9660 en zodat de data achteraan de cd zet : klaar is piet
http://www.shybe.com/Destruction/Hardware/CD-R/Part_5/index.html
webOS all the way!
Maar zijn er nu 2 bands (waarvan 1 bagger is) die hetzelfde nummer hebben.
Ze lijken wel errug op elkaar namelijk.
/edit/
Band heet: Reamonn
Nummer heet: Supergirl
/edit/
And The Only One
Verwijderd
PS. die cd was niet van mij>:) was van een vriendje van mijn broertje en mijn broertje wilden die cd...ikkuh niet....kots kots kots
Of ff met audiocatalyst naar .wav rippen e dan branden.---->Adminbreak
Hier stond iets wat helemaaaal niet mag op GoT.
Adminbreak
Is toch niet zo moeilijk jongens...
[ Voor 9% gewijzigd door CrashOne op 09-05-2004 00:03 . Reden: Aan de hand van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/910279/1 deze post gevonden, beetje jammer dat ik hier een link naar een mp3 site post... ]
Verwijderd
Anders haal je die link ff weg ofzo voor je een warschuwing aan je broek hebt hangen...Op zondag 10 juni 2001 20:59 schreef CrashOne het volgende:
Kijk eens op *knip*. Dan DL je het album gewoon en dan fikken.
Of ff met audiocatalyst naar .wav rippen e dan branden.
Is toch niet zo moeilijk jongens...
Whaha, "naar wave rippen", LOL
Hehehe, wat zijn we toch weer kinderachtig. Niet iedereen is een pc-nerdOp vrijdag 08 juni 2001 16:02 schreef speedysplaza het volgende:
Verwijderd
Zij staan voor de totaal verknalde (ik zeg het netjes) muziek van deze tijd. Allemaal ready-made bandjes welke de ruimte voor de echte muziekkant wegnemen.
Ik heb medelijden met mensen die hier naar luisteren , je mist zo ontzettend veel!
je kan wel uren doorgaan met ouwehoeren maar je weet zelf toch ook wel dat het gewoon poep muziek is!
Kijk toch eens wat verder dan je neus lang is, wat denk je? dat de verkoopcijfers die (zogenaamd) de top-40 bepalen aangeven wat goed is,....tuurlijk! nou, koop dan ook allemaal meteen maar die opel kadett
wat is het toch jammer dat zoveel mensen op zo'n manier door het leven gaan