Kopie van Starmaker/K-otic maken

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-04 20:08
Hoe moet ik een kopie hier van maken? Het is voor mezelf dus legaal.... Het lukt mij niet dus HELP!!!

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

Verwijderd

jaja voor jezelf... ;)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 16:15
Met nero. www.nero.de

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Wat wil je doen, een CD kopieeren? En wat lukt er niet??

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Bij de meeste brand progjes kan je op de F1 knop drukken en dan komt de HELP functie.
Daar kan je wel ergens lezen hoe het moet. |:(

Nuff Said

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Neem de plaat, plaats hem op de platenspeler. gebruik een platenspeler voorversterker! sluit het cassettedek erop aan. Luister de plaat af, en zoek de luidste passage. Speel deze af en stel hiermee het cassettedeck op het juiste opnameniveau.

Besluit vervolgens of je met dolby wilt opnemen of niet, en of je chroombandjes wil gebruiken.

Klaar? plaats dan de naald van de platenspeler en zet deze op de plaat, druk vervolgens op play/record op je bandrecorder en het wordt overgenomen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bigoldie
Met nero lukt het niet, en met Easy cd creator ook niet. Komt waarschijnlijk omdat het een data&geluid cd is.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 15:51 schreef killerbolt het volgende:
Keb er net nog 5 gekopieerd daarvan >:)
En ze waren niet voor mezelf. bah, kutmuziek
ja inderdaad kut muziek hardcore rulez da world >:)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 15:52 schreef bigoldie het volgende:
Met nero lukt het niet, en met Easy cd creator ook niet. Komt waarschijnlijk omdat het een data&geluid cd is.
nou cdrwin dan die doet het altijd :)

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 00:01

Metzie

Nyaano !

Probeer anders clonecd.
Die kopieerd alles.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Hurricane
  • Laatst online: 04-05 14:36

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

clonecd zuigt met audio cd's

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Dan maak je van de bestanden toch ff wav files of mp3, en zet je die weer op een nieuwe cd..

:?

Verwijderd

waarom wil je die bagger ook nog als kopie hebben?...zodat het NOG beroerder klingt?... >:)

Verwijderd

:'(
Ik vind dit wel heel erg zielig hoor. Je kunt nog niet eens een cdtje kopieeren, wat ben je dan voor een amateur. En dan ook nog op tweakers te durven komen met zo'n vraag. Gewoon zielig. :'(

Verwijderd

Ga je cd's niet verneuken met K-otic

brandt dan On Day Fly :7

• tazcarpteam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

gewoon gebrand met Nero 5.5.0.4
geen problemen hoor.....:7

Mijn Specs

Verwijderd

Maar vooruit, omdat ik zo sportief ben dan. Je kunt het fikken met Nero 5.5.1.8 of je neemt gewoon Clone-CD. Dit laatste werkt perfect, dit programma neemt namelijk ook lege blokken over.

Mzzl. 8-)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Op vrijdag 08 juni 2001 16:02 schreef speedysplaza het volgende:
Ik vind dit wel heel erg zielig hoor. Je kunt nog niet eens een cdtje kopieeren, wat ben je dan voor een amateur. En dan ook nog op tweakers te durven komen met zo'n vraag. Gewoon zielig. :'(
:Z

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 16:08 schreef speedysplaza het volgende:
Maar vooruit, omdat ik zo sportief ben dan. Je kunt het fikken met Nero 5.5.1.8 of je neemt gewoon Clone-CD. Dit laatste werkt perfect, dit programma neemt namelijk ook lege blokken over.

Mzzl. 8-)
clone moet je niet voor audio gebruiken....kopieert alle foutjes mee.... :(

• bigoldie
Dit is het bericht bij Nero:

the cd is blank, invalid or a multisession CD
Please insert original cd.

Terwijl die er gewoon inzit. Gebruik zelf Nero 4.0.9.1, maar zal een andere programma/versie gebruiken.

Verwijderd

Wie weet is het wel een videoband... :P

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hahaaa, kopie van een slechte kopie aan het maken????

Verwijderd

ff met eac rippen( www.exactaudiocopy.de ) en dan fikken...suc6

• HariZ
  • Laatst online: 16-02 21:51
Op vrijdag 08 juni 2001 16:13 schreef bigoldie het volgende:
Dit is het bericht bij Nero:

the cd is blank, invalid or a multisession CD
Please insert original cd.

Terwijl die er gewoon inzit. Gebruik zelf Nero 4.0.9.1, maar zal een andere programma/versie gebruiken.
Weet je wel heel zeker dat je lezer goed is?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Rip de audio met EAC (www.exactaudiocopy.de)

Dan laad je deze tracks in CDRWin en klik je onderaan "Open new session" aan... En dan fikken. Wanneer ie klaar is brand je met de "File Backup Tools" de data erbij :)

webOS all the way!

Verwijderd

gewoon titels downloaden en dan fikken, hoef je ook niet moelijk te doen met je cd 1 op 1 branden :)

Verwijderd

Al zou het zijn dat je het zelfs met CloneCD niet kunt kopieren. Dan prop je hem in je gewone CD-speler en neem je het op met je line-in op je geluidskaart en gebruik Soundforge ofzo om het te knippen ;)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 15:51 schreef killerbolt het volgende:
Keb er net nog 5 gekopieerd daarvan >:)
En ze waren niet voor mezelf. bah, kutmuziek
ja man ongeloofelijke commercieele schijt

Verwijderd

Mijn eerste vraag: wil je 1 op 1 copieren?

Verwijderd

Stuk voor stuk prutsers..

gebruik clonecd.
En dat gufuk over kwaliteits verlies begrijp ik al helemaal niet......
een cd bestaat uit 1-tjes en 0-etjes
als je deze overkopieert dan word de kwaliteit niet minder.... of je bent gewoon prutser....

Verwijderd

Nou er wil wel eens een bitje omvallen zoals ze dat technisch noemen. Dan gaat de kwaliteit dus wel achteruit. Maar goed, niet merkbaar.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 15:52 schreef bigoldie het volgende:
Easy cd creator audio files omzetten naar .wav dan met nero branden.Had ik ook met het album voor Britney (had hem 10x gekopieerd maar allemaal mislukt :( ).Toen had ik maar besloten het album legaal te kopen :D

Ray

Verwijderd

Wat heeft iedereen hier tegen die Starmakers.
Ik kan begrijpen dat jullie een hekel hebben aan die Hoge piefen daar omdat ze het alleen om het geld doen. Maar waarom tegen die mensen zelf :?

Ze kunnen het gewoonweg wel goed, en dan ook nog LIVE en dat zie ik bijvoorbeeld een Britney Spears ( en vele andere ) niet doen :(

Om nog maar te zwijgen over bijvoorbeeld een "Eminem" die alleen maar wat kan schreeuwen en stoer doen met gekke woorden zeggen, en wat uiteidelijk alleen maar een goede ENTERTAINER is en geen echte muzikant ;)

Verwijderd

En nogmaals neem het op met je Line-in op je audiokaart en het programma Soundforge !!! En knip hem vervolgens weer in verschillende tracks en maak er vervolgens MP3'jes van ;)

DAT WERKT ALTIJD :9

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 18:04 schreef BaT_leTh het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen die Starmakers.
Ik kan begrijpen dat jullie een hekel hebben aan die Hoge piefen daar omdat ze het alleen om het geld doen. Maar waarom tegen die mensen zelf :?

Ze kunnen het gewoonweg wel goed, en dan ook nog LIVE en dat zie ik bijvoorbeeld een Britney Spears ( en vele andere ) niet doen :(

Om nog maar te zwijgen over bijvoorbeeld een "Eminem" die alleen maar wat kan schreeuwen en stoer doen met gekke woorden zeggen, en wat uiteidelijk alleen maar een goede ENTERTAINER is en geen echte muzikant ;)
Dit is geen muziek forum!
Maar ff bij de weg, ik heb echt geen respect voor die mensen of de muziek hoor, ze kiezen zelf voor dat commercieele gezeik.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 18:07 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

Dit is geen muziek forum!
Maar ff bij de weg, ik heb echt geen respect voor die mensen of de muziek hoor, ze kiezen zelf voor dat commercieele gezeik.
Neemt niet weg dat ze wel goed kunnen zingen ( sommige dan :'( ) ;)

En idd dit ging over iets anders maar het antwoord staat hier boven al ;)

• flipjevandejam
  • Laatst online: 21:28
Eerst ff iets HET IS EEN KUTCD :r :r :r :r , dat was dat maar verder voor het kopiëren (wat ik ondertussen 12x heb moeten doen ... niet voor mezelf natuulijk }>):
Gewoon rippen met bijv. audiocatalyst en dan de cd gewoon letterlijk de bestanden + mappen ervan copy-en-pasten dan de cd branden op iso9660 en zodat de data achteraan de cd zet : klaar is piet :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:40

Jag

Ik heb even de illegale replies ertussenuit gedelete, volgende keer gaat ie dicht.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 21:12

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

KIJK als je nou een k-otic cd wou executeren, dan kan ik het begrijpen maar, kopieren, jeez daar wordt toch niemand blij van!

http://www.shybe.com/Destruction/Hardware/CD-R/Part_5/index.html

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Sorry JAG.... zat niet op te letten..

webOS all the way!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Ooit van Kleiduif schieten gehoort >:)

Maar zijn er nu 2 bands (waarvan 1 bagger is) die hetzelfde nummer hebben.
Ze lijken wel errug op elkaar namelijk.

/edit/
Band heet: Reamonn
Nummer heet: Supergirl
/edit/

And The Only One

• Tranquility
  • Laatst online: 06:16
Wel eens van Feurio gehoord? Maak je perfecte copietjes mee. 8-) Om alleen te rippen is inderdaad EAC de beste.

Verwijderd

jesus het is toch niet zo moeilijk om een (onbeveiligd) cdtjuh te copieren gebruik gewoon een cloon progie zoals clone cd of blindread/write khep eem zelf al 3 keer gefikt met clone cd

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 13:04

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

ik heb hem gefikt met Clone-cd...werkt gewoon...was een nieuwe cd die net uit de winkel kwam dus geen krasjes enzo>:)

PS. die cd was niet van mij>:) was van een vriendje van mijn broertje en mijn broertje wilden die cd...ikkuh niet....kots kots kots

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Foei ! Maar : je had hem ook even kunnen downloaden, klik maar op dat stipje in mijn signature, and discover the underground... >:) >:) >:) >:) >:)

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

<!---Kijk eens op http://www.blaat.com. Dan DL je het album gewoon en dan fikken.
Of ff met audiocatalyst naar .wav rippen e dan branden.---->Adminbreak
Hier stond iets wat helemaaaal niet mag op GoT.
Adminbreak

Is toch niet zo moeilijk jongens...

[ Voor 9% gewijzigd door CrashOne op 09-05-2004 00:03 . Reden: Aan de hand van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/910279/1 deze post gevonden, beetje jammer dat ik hier een link naar een mp3 site post... ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 20:59 schreef CrashOne het volgende:
Kijk eens op *knip*. Dan DL je het album gewoon en dan fikken.
Of ff met audiocatalyst naar .wav rippen e dan branden.
Is toch niet zo moeilijk jongens...
Anders haal je die link ff weg ofzo voor je een warschuwing aan je broek hebt hangen...
Whaha, "naar wave rippen", LOL

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op vrijdag 08 juni 2001 16:02 schreef speedysplaza het volgende:
Hehehe, wat zijn we toch weer kinderachtig. Niet iedereen is een pc-nerd >:)

MechWarrior || Monsters Game

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik zou um niet eens durven te kopieéren omdat ik bang ben dat m'n TB heet word van woede omdat ik um voor starmaker dingen zou gebruiken.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

JA, dikke lul dat ze goed kunnen zingen. en daar gaat het ook niet om.

Zij staan voor de totaal verknalde (ik zeg het netjes) muziek van deze tijd. Allemaal ready-made bandjes welke de ruimte voor de echte muziekkant wegnemen.

Ik heb medelijden met mensen die hier naar luisteren , je mist zo ontzettend veel!

je kan wel uren doorgaan met ouwehoeren maar je weet zelf toch ook wel dat het gewoon poep muziek is!

Kijk toch eens wat verder dan je neus lang is, wat denk je? dat de verkoopcijfers die (zogenaamd) de top-40 bepalen aangeven wat goed is,....tuurlijk! nou, koop dan ook allemaal meteen maar die opel kadett

wat is het toch jammer dat zoveel mensen op zo'n manier door het leven gaan
Pagina: 1