VLC player voor Windows 8/RT?

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-10 12:45
Ik weet niet zeker of ik hier in het juiste sub-topic zit, anders hoor ik het graag.

Maar zoals de Titel al verraad, ik weet dat VLC player eraan zit te komen, maar, ik kan nergens de status achterhalen. Is er een site waar ik dit kan volgen, of iets als een Twitter pagina?

bedankt

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:04

Sebazzz

3dp

VLC heeft een twitter account, daar wordt wel eens iets gepost.

Voor de rest wordt voor alle donateurs volgens mij de donatiepagina gebruikt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Volgens mij het laatste wat ik ervan gelezen heb is dat ze de app nu één of twee keer ter certificatie hebben aangeboden maar dat hij nog niet is goedgekeurd.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Lukt het niet in de desktopmodus dan?

of gaat het over een win 8 telefoon ?

Het grote adblocking topic

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ik zou zweren dat VLC op Windows 8 gewoon prima werkt. Windows RT is een heel ander verhaal - dat vereist een ARM-build. Kijk ze even lief aan, want ik neem aan dat er al wel ARM-builds voor linux bestaan, dus de stap naar Windows/ARM zal wel niet zo groot zijn dan.

日本!🎌

• brtkpr
Nou, ik heb inderdaad een Windows RT versie (ook een normale PC met Windows 8) en ik wist dat ze een jaar geleden geld hebben verzameld om een ARM build te bouwen, maar de laatste status is mij dus onbekend en echt nergens terug te vinden...

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Is nog in ontwikkeling, pas is de RTM uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
shadowman12 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:29:
Is nog in ontwikkeling, pas is de RTM uitgesteld.
oké, dus dat wordt weer langer wachten ...hm blijft vreemd dat MS zijn eigen mediaplayer eruit heeft geschroefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

windowsfanaat schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:22:
[...]

oké, dus dat wordt weer langer wachten ...hm blijft vreemd dat MS zijn eigen mediaplayer eruit heeft geschroefd
Het is anders helemaal geen straf om die te moeten missen. Het ding speelt Zo ongeveer alleen AVI en WMV af, precies de formaten waarin niets gereleased wordt. Ook geeft het aan dat die mediaplayer kennelijk zó slecht in elkaar zit, dat ze em niet gehercompileerd krijgen voor ARM. Er is trouwens ook nooit een x64 versie van gemaakt (en is dat nodig? jazeker - video decoden kost veel rekentijd)

[ Voor 5% gewijzigd door _Thanatos_ op 26-02-2014 21:23 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
windowsfanaat schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:22:
[...]

Nja Windows Media Player kun je nog gebruiken als desktop app, en voor het afspelen van video's heb je Xbox Video of mobile.hd. Dus voldoende keus lijkt mij :)

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 26-02-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit zou beter passen in Client Software Algemeen, maar het beste is gewoon wachten of vragen aan de makers. Misschien dat ze antwoorden na een forse donatie aan de gratis tool :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.