Verspringende reclames (of verspringend forum)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:59:
Geen rare reclame, en wellicht moet mijn vraag wel op een andere plek:

Op het forum, is het mogelijk om de plek en formaat van advertenties alvast te reserveren voordat alles ingeladen is? Ik merk steeds vaker dat advertenties een stuk later ingeladen worden, waardoor forumposts e.d. een stuk verspringen t.o.v. van je mousepointer, hierdoor ga je misklikken op een draadje..
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:15:
[...]

Die vraag zou je beter kunnen stellen in Lieve Devvers, voor zover ik weet wordt daar al wel rekening mee gehouden voor zover mogelijk.
Toch maar een gooi naar een fix :+

Firefox op Windows, diverse versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OOPS had in Stoute Bugs gemoeten :F

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
:N

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13

crisp

Devver

Pixelated

Er wordt niet altijd een banner geladen. Ruimte reserveren zou betekenen dat je dan tegen een wit vlak zit aan te kijken of dat we de pagina alsnog (maar dan omhoog) moeten laten verspringen. Het is het een of het ander...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Kan het niet dan in de code ALS er een reclameblok komt de pagina in het geheel top to bottom te zien is? In plaats van render de pagina, en oeh er is een reclameblock *plop* en omlaag met die handel?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:13

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:34:
Kan het niet dan in de code ALS er een reclameblok komt de pagina in het geheel top to bottom te zien is? In plaats van render de pagina, en oeh er is een reclameblock *plop* en omlaag met die handel?
:? ik snap je even niet...

Wij laden banners altijd pas als allerlaatste in; hiermee garanderen we dat de content altijd al te zien is en voorkomen we dat je eerst tegen een compleet witte pagina zit aan te kijken totdat de banners geladen zijn. Dat laatste is namelijk nog onwenselijker dan het laten verspringen van de pagina.

Intentionally left blank

Pagina: 1