Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers app werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Miasma
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-11 20:00
Beste tweakers, ik gebruik al een aantal jaren jullie app op mijn telefoon en tot nu toe eigenlijk nooit problemen gehad. Fijne aanvulling voor mijn telefoon.

Maar sinds kort als ik de app opstart krijg ik de melding "artikelen ophalen niet gelukt" ik krijg deze melding als ik verbinding maak via 3g en op het wifi thuis. Als ik 1 van de iconen druk dan krijg ik ook de melding "artikelen ophalen niet gelukt"

Ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren en bij applicatie beheer de gegevens te verwijderen en cache te legen. Maar tevergeefs geen effect.

Ik heb een Samsung galaxy S4, met Android 4.3

Als iemand een idee heeft hoe ik dit zou kunnen oplossen heel erg bedankt alvast.

[ Voor 6% gewijzigd door Miasma op 12-02-2014 22:36 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Geen 100% oplossing, maar heb je als alternatief (wat op termijn een 100%-alternatief gaat worden) al de nieuwe Responsive-layout geprobeerd, door met je telefoon naar Tweakers te surfen?
Bij de Weergaveopties, onderaan de pagina, kan je het formaat van de mobiele layout instellen als hij niet standaard het juiste formaat kiest.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Hij werkt hier iig nog wel gewoon. Check even of de datum op je telefoon wel goed staat.

Intentionally left blank

• Miasma
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-11 20:00
Ahhhh Ja dat was het :D, app werkt gewoon weer.
Ik had mijn tijd aangepast om niet 24 uur te hoeven wachten om een nieuwe uitdaging te spelen in candy crush. super bedankt, thx :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

np :) opgelost dus --> Bugs & Features Archief :)

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 12-02-2014 23:26 ]

Intentionally left blank