Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 09:29
Hallo,

De LG - G2 van mijn vrouw is kapot gevallen en we hadden geen verzekering. Reparatie kost een vermogen. Dus dat doen we niet. Ik wil nu een los toestel bestellen.

Willen jullie een suggestie doen?

Eigenlijk was de G2 een beetje overkill. Ze gebruikt vooral whatsapp, bellen, spelletje hier en daar en haar mail. Een los toestel G2 kost zo'n 450 euro (soms goedkoper, soms duurder).

Maar een ander toestel mag dus zeker. Zelfs het os maakt haart niet uit, iOS of android. Geen windows.

Als jullie meer info nodig hebben, hoor ik het.

Bedankt!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
mister9 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:48:
Hallo,

De LG - G2 van mijn vrouw is kapot gevallen en we hadden geen verzekering. Reparatie kost een vermogen. Dus dat doen we niet. Ik wil nu een los toestel bestellen.

Willen jullie een suggestie doen?

Eigenlijk was de G2 een beetje overkill. Ze gebruikt vooral whatsapp, bellen, spelletje hier en daar en haar mail. Een los toestel G2 kost zo'n 450 euro (soms goedkoper, soms duurder).

Maar een ander toestel mag dus zeker. Zelfs het os maakt haart niet uit, iOS of android. Geen windows.

Als jullie meer info nodig hebben, hoor ik het.

Bedankt!
Heb je geen inboedelverzekering?

• mister9
Jawel, maar wordt niet gedekt. Was niet thuis.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
mister9 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:52:
Jawel, maar wordt niet gedekt. Was niet thuis.
Dat hindert natuurlijk niet. Het is deel van je inboedel. Waar het gebeurt is niet relevant.

• mister9
Volgens onze polis wordt het niet vergoedt. Was op straat in Utrecht terwijl we zelf in Hilversum wonen...

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic even naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
mister9 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:53:
Volgens onze polis wordt het niet vergoedt. Was op straat in Utrecht terwijl we zelf in Hilversum wonen...
Kleine lettertjes dus.

De Moto G is de beste wat je voor 200 euro kunt krijgen, veel waar voor je geld, nette scherm, momenteel de nieuwste Android, geen zware skins, simlockvrij en een hele goede batterij duur.

Nadelen? Slechte camera (normaal in die prijscategorie) en geen SD kaart ingang, wel 8gb opslag.

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:55
htc one mini is misschien ook wel een leuk toestel

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Ik zou in de pricewatch even een selectie maken van je eisen (danwel met behulp van de categorieen daar je selectie bedenken), en met het lijstje dat over blijft hier terug komen.

Puur prijs kwaliteit zou de Moto G een goede zijn, maar een Wolfgang zou ook kunnen als daar een aanbieding van is bij de ALDI of via hunzelf. Zie net op de website een 5 inch model staan voor 159 Euro plus 5,60 thuiskopiegeneuzel: http://wolfgangmobile.com/

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:58
http://blackberrypromotions.nl/

Wellicht iets. Wat je aangeeft kan ook op de Z10 bijv.

Verwijderd

soskes schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 08:52:
http://blackberrypromotions.nl/

Wellicht iets. Wat je aangeeft kan ook op de Z10 bijv.
Een Z10 kost zo maar €145 :O
Pagina: 1