AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
[ Voor 49% gewijzigd door TheVMaster op 14-02-2014 02:18 ]
Op een stuk witruimte binnen een map: rechter muisknop -> Sort by -> More -> kies "Bit rate". Dat is wat Windows je biedt qua weergave van de bitrate. Nou heb ik hier geen optische drive (laat staan een cd met muziek erop), maar ik denk niet dat dat anders werkt dan in een lokale map.
[ Voor 58% gewijzigd door _Thanatos_ op 13-02-2014 11:51 ]
日本!🎌
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Je kan tagging programma's gebruiken, om de bitrate van meerdere folder uit te lezen. Ik zelf vind MP3tag erg prettig.
In windows xp kon dit wel dus dacht misschien iets compatibel maken met windows xp ofzo.
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Dit is een mogelijkheid en zou moeten werken als je detailweergave op alle folders aangeeft.Hoicks schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:49:
Folder in detailweergave zetten en dan rechtsklikken op de kolom en dan (meer) kiezen en dan bitrate aanvinken?
Sidenote deze plaatjes zijn van Windows 8.1 maar ik weet zeker dat je in Windows 7 ook zo die optie kan toevoegen:

Hier dus More kiezen. (Hoeft kennelijk niet eens gezien bit rate er standaard als optie hoort te staan in een map die muziek bevat, deze staat alleen niet standaard aangevinkt).
En dan....

En dan ook nog om het voor alle mappen voor elkaar te krijgen:

Als het goed is heb je dan in alle mappen de kolom bit rate alhoewel deze niks weergeeft bij bestanden die geen bit rate hebben + de mappen moeten in detailweergave staan.
[ Voor 27% gewijzigd door Starke op 14-02-2014 06:58 ]
Vooral de uitleg van starke heb ik iets aan gehad nogmaals hartelijk dank voor het meedenken.
Dr kan wat dit betreft van mij een slotje op.
[ Voor 3% gewijzigd door Read op 14-02-2014 16:57 ]
Beetje denigrerend, tweakers die nog slim genoeg zijn... maar goed, je hebt dan ook een handleiding for dummies gekregen, dus als je dat nodig hebt ...Read schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:55:
Zie je toch nog tweakers die slim genoeg zijn bedankt heren cq dames kan niet echt aan de namen zien wie achter de namen zitten, probleem is opgelost.
Vooral de uitleg van starke heb ik iets aan gehad nogmaals hartelijk dank voor het meedenken.
Dr kan wat dit betreft van mij een slotje op.
Het was niet denigrerend bedoeld het was meer om antwoord te geven op de opmerking van Red-Front die met het antwoord kwam : Ik denk dat niemand hier op Tweakers een antwoord op weet en er gelijk al een slotje op wou hebben.Jolke schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 08:59:
[...]
Beetje denigrerend, tweakers die nog slim genoeg zijn... maar goed, je hebt dan ook een handleiding for dummies gekregen, dus als je dat nodig hebt ...
En ja een een uitleg in dummie taal kan zeer verhelderend zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Read op 15-02-2014 14:41 ]
Tja...en daarom heb ik daar op ingegrepen zoals je hebt kunnen zien. Moet zeggen dat we hier niet aan slotjes doen, maar dat wist je natuurlijk ook wel.Read schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:33:
[...]
Het was niet denigrerend bedoeld het was meer om antwoord te geven op de opmerking van Red-Front die met het antwoord kwam : Ik denk dat niemand hier op Tweakers een antwoord op weet en er gelijk al een slotje op wou hebben.
En ja een een uitleg in dummie taal kan zeer verhelderend zijn.