Toon posts:

Hulp gevraagd voor Videokaart en Processor!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Kan iemand mij advies geven over welke videokaart ik kan kopen voor mijn huidige pc. de huidige speelt opzich redelijk alleen wil ik toch meer gaan gamen iets hogere grafische prestaties.

dit is mijn pc:
http://h10025.www1.hp.com...=nl&lc=nl&product=3988272

Ik zou er ook graag een nieuwe processor in willen ik weet niet of hier een mogelijkheid voor is. heb veel rondgevraagd etc maar mensen zeggen dat het wel kan en dan proberen ze iets te verkopen maar wil het graag met zekerheid weten.

budget doet er niet toe. wil het graag goed hebben!

alles wat upgradebaar is kan ook aanbevolen worden;)

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

groet,

Hajk

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-02 10:12
Als budget er niet toe doet en je het graag goed wil hebben kun je beter een nieuw systeem gaan uitzoeken.

Je processor is wel up te graden, maar voor je moederbord is niets beschikbaar wat veel sneller is, dus voor een echt snellere processor moet je naar een ander moederbord met ddr3 geheugen. Een snelle grafische kaart kan in principe wel, maar je voeding is slechts 300W en de airflow in die kast is waarschijnlijk nihil. Dus dan is een andere kast en voeding ook aan te raden. En dan hebben we al ongeveer alle componenten van een pc gehad...

[ Voor 6% gewijzigd door Bastard op 12-02-2014 23:44 ]

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:19
Lijkt me lastig, er is een goede kans dat HP de bios gelockt heeft dat er geen andere proccesor in kan.

Verder eens met hierboven