PostNL: Zogenaamd niet thuis....

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10 12:11
Gisteren de gehele dag thuis geweest en toch vond ik een briefje in de bus van de voordeur dat ik niet thuis zou zijn geweest. :?

Vandaag er zelfs speciaal voor thuis gebleven. Toch vind ik ook vandaag een briefje in de bus (in het trappenhuis) dat ik niet thuis zou zijn geweest!!! |:(

Ben ik nu alleen de pineut? Is dit een lokale bezorger die de kantjes er vanaf loopt?

Of is de service van PostNL inmiddels zo ver gekelderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:53

TommieW

Numa numa.

Heb je al (bij voorkeur via Twitter) contact opgenomen met PostNL?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
Niet via Twitter, wel klachtenformulier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:45
Mijn ervaring is ook dat leidinggevenden niet bepaald enthousiast worden van dergelijke berichten. Zoals TommieW adviseert is twitter een hele goede, lekker en plain publiek je beklag doen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 17:58

Ypho

Allround Nerd

Als je Twitter hebt: @PostNL

Reageren over het algemeen binnen een dag (ervaring). Klachtenformulier kan wel even duren.

Gekke vraag: Werkt je bel wel? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de bezorger een beetje lui was...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dit probleem heb ik ook een paar keer gehad. Ik laat veel afleveren op mijn werk, een kantoor dat 24/7 open is en toch is het al 2 keer gebeurd dat ze die melding hebben gegeven.

Heel vervelend en ze zullen zeggen dat ze zullen proberen het in de toekomst te voorkomen en dat het vervelend is dat je thuis bent gebleven voor aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
Via Twitter nu ook mijn beklag gedaan....

En ja bel doet het: laatst viel midden in de nacht stroom uit en dan klinkt de bel als de stroom er weer op komt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er zijn al zat PostNL topics, en deze is niet meer dan een klaagzang. Vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.