Toon posts:

powered USB/LAN hub

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb een MK808 met usb2.0. Hij trekt of kent mijn losse harde schijfje niet (Lacie Rikiki 1Tb). Denk dat ie daarvoor te weinig vermogen heeft. Je hoort aan de toeren van het schijfje dat ie hem probeert op te starten en daarin blijft ie hangen (loop). Trouwens 3 partitities, FAT32/NTFS/WBFS.

Graag wil ik dataoverdracht voor streamen sneller maken. Kan met een usb2rj45 (usb2.0) verloop en een hub (moet een usb voor de afstandsbediening hebben en een voor de usb2rj45).

Zou het volgende werken?

http://dx.com/p/combo-usb...ablet-pc-dark-grey-147462

Of kent iemand een betere oplossing?

Groet

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 11:54
Om heel eerlijk te zijn blijft het allemaal maar een beetje een knutsel-oplossing op die manier. Ik zou persoonlijk er eerder voor kiezen om te investeren in goede centrale storage (meestal dus een NAS) om e.e.a te realiseren en van die (goede) basis uit verder bouwen, maar qua budget is dat natuurlijk een stuk minder aantrekkelijk. Wel heb je dan een platform wat voor de toekomst de nodige mogelijkheden biedt.
Om je oorspronkelijke vraag te beantwoorden is het meestal een kwestie van proberen maar, maar mijn ervaring met dergelijke devices is dat het mooier klinkt dan dat het in de praktijk blijkt, en dat de snelheid van data-overdracht vaak vies tegen valt. Het zal overigens nooit sneller worden dan dat het device (de LaCie dus in dit geval) biedt, aangezien je nog steeds via dezelfde USB-interface connect.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat met name om de wifi per usb.
Lacie aansluiten is een leuke 2e.
Begreep dat een los verloop van usb naar ethernet beter ax88772 chip kan zijn dan die goedkopere rd9700 chips.