Enige tijd geleden heb ik op mijn servertje mobilepcmonitor geinstalleerd. Geweldig leuk programma alleen de event log notify werkt niet goed. Eigenlijk krijg ik uberhaupt geen problemen voorgeschoteld op de problemen met services na. Dus zoek ik wat anders.
Wat ik zoek is :
update beheer
event log monitoring
service monitoring
AD beheer
alerting via app, sms of email.
overzichtelijk
Begrijp me niet verkeerd, die mobilepcmonitor doet voldoet aan de specs, maar die event logs. Ik wil graag een overzicht van de eventueel aankomende euvels, of euvels die zich voor hebben gedaan. Ik vind groen een mooie kleur van een icoontje, en houd zeker niet van rood. Oranje verdient ook mijn aandacht.
Nu dacht ik aan spiceworks. Misschien wat overkill, maar dat laat ik aan jullie over. Ook kwam GFI cloud in mijn aandachtsgebied.
Heeft iemand hier persoonlijke ervaringen met 1 van deze, en een aanbeveling.
Wat ik zoek is :
update beheer
event log monitoring
service monitoring
AD beheer
alerting via app, sms of email.
overzichtelijk
Begrijp me niet verkeerd, die mobilepcmonitor doet voldoet aan de specs, maar die event logs. Ik wil graag een overzicht van de eventueel aankomende euvels, of euvels die zich voor hebben gedaan. Ik vind groen een mooie kleur van een icoontje, en houd zeker niet van rood. Oranje verdient ook mijn aandacht.
Nu dacht ik aan spiceworks. Misschien wat overkill, maar dat laat ik aan jullie over. Ook kwam GFI cloud in mijn aandachtsgebied.
Heeft iemand hier persoonlijke ervaringen met 1 van deze, en een aanbeveling.