[Algemeen] Feature-aanvraag verdwenen naar Bugs&Features arc

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beste moderators/devvers,

ik had een (naar mijn eigen bescheiden mening) best redelijk idee.
Nu wilde ik even kijken of er nog voortgang zat, maar zag ik tot mijn verbazing dat het topic was gedegradeerd naar het Archief.

\[Forum/Feat] Met klikken op titel naar eerste ongelezen beri

Wat is hier de achterliggende logica van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 22:40

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Zoals je misschien al hebt gemerkt is het 'Lieve Devvers' forum opgesplits in 2 fora; namelijk Stoute Bugs voor bugmeldingen en Mooie Features voor featurerequests.

De reden voor deze aanpassing is omdat we intern met twee afdelingen werken waarbij ons productteam primair verantwoordelijk is voor het uitwerken van nieuwe features terwijl wij vanuit development prima zelfstandig bugs kunnen oplossen. Om dat meer te kanaliseren en voor onszelf inzichtelijk te houden hebben we dus besloten die twee zaken ook voor feedback te scheiden.

Daarnaast hebben we alle oude topics uit Lieve Devvers en ook het het (hierbij opgedoekte) Responsive Design forum verplaats naar een zogenaamd Bugs & Features Archief forum. In de loop van deze week zullen we proberen zoveel mogelijk nog actuele bugs en requests daaruit weer terug te verplaatsen naar Stoute Bugs of Mooie Features. Tevens zullen de FAQs in die fora nog een update krijgen.

Als er specifieke topics zijn die je graag gemoved zou willen zien dan kan je daarvoor ook even een DM sturen naar linksbovengetekende :
)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10 19:31

rob_erwt

What does this button do?

De achterliggende gedachte in het algemeen is dat we alles in eerste instantie (zowel bugs als features) verplaatst hebben naar het archief. Om vervolgens die topics die nog actueel zijn weer terug te verplaatsten naar het juiste forum.

Die je noemt is idd actueel genoeg, dus die zal ik zo verplaatsen. :)

Meer in het algemeen: indien je in het archief een topic tegen komt wat in jouw ogen nog actueel is, stuur de betreffende moderaters dan even een DM. Hierover een topic openen doet de opschoonactie wat teniet omdat dat juist weer nieuwe 'vervuiling' oplevert. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AAh, excuses in dat geval. Dan heb ik de memo even gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:39
Ik heb je topic voorzien van een comment. We houden het voorlopig zoals we het nu hebben :)

Dit topic is gesloten.