Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 13:36
Na uitvoerig zoekwerk op Google en het T.net forum heb ik het volgende probleem niet kunnen oplossen.
Nu hoop ik dat na alles wat ik heb geprobeerd, er nog iemand is die mij nog kan helpen.

Het probleem:

GTA5 blijft hangen op het laadscherm na het starten van het spel (het spel begint niet maar blijft aangeven "Loading storymode" ) dit gebeurd alleen als ik het spel start als ik ben aangemeld op PSN, als ik mijzelf eerst afmeld van PSN, start het spel wel gewoon op maar kan dan niet online spelen, aanmelden op PSN als het spel reeds is gestart resulteert in een vastloper waarbij ik de playstation fysiek moet uitschakelen.

Wat heb ik geprobeerd om het probleem op te lossen:

1. Spel gegevens wissen en de playstation opstarten in "veilige modus" en dan het de volgende opties uitgevoerd : Restore filesystem en restore database.
2. Alle spelgegevens wissen en opnieuw installeren (inclusief saved games)
3. Speldisc van een kennis geleend en geprobeerd (ook met opnieuw installeren van spel)
4. Spel offline starten en vervolgens aanmelden op PSN, dit resulteert in een crash.
5. R* gecontacteerd, maar krijg geen reactie (na 17 dgn)

Zowel mijn PS3 (FW4.55) als mijn spel (patch 1.09) zijn up-to-date, de PS3 werkt met andere spellen wel normaal, zonder vast te lopen of andere vreemde dingen (FIFA13, GT5, e.d.)

Elke vorm van hulp is welkom, de playstation formatteren doe ik alleen als "last resort" optie ivm saves en andere informatie die op de hdd is opgeslagen.
Alvast bedankt voor eventuele hulp :)

ps. gelieve de "ik heb dit probleem ook" berichtjes achterwege te laten 8)

• dragoncry
niemand?

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 11:48
Je hebt toevallig geen KPN als provider in samenwerking met de Experia Box?

PSN RobinNova

• dragoncry
...jawel, :( maar alle ander spellen met online functie die ik heb werken wel, dus verwacht niet dat het probleem daar ligt eigenlijk, zelfde ervaring met KPN?

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Probeer dit eens, heeft bij mij geholpen. Verander de DNS van je PS3. Volg onderstaande stappen
- Ga naar het menu van je Playstation 3

- Instellingen

- Netwerkinstellingen

- Instellingen internetverbinding

- Instelmethode: Aangepast

- Selecteer een verbindingsmethode: Verbinding met kabel

- Selecteer de gebruiksmodus van het netwerkapparaat: Automatisch

- Instelling IP adres: Automatisch

- Stel de DHCP hostnaam in : niet instellen

- DNS instelling: Handmatig: 8.8.8.8 & 8.8.4.4

- MTU: Automatisch

- Proxy server: Niet gebruiken

- PS3 overnieuw opstarten

- Speel GTA V ! :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Fruitschaal op 14-02-2014 10:04 ]

PSN: Fruitschaaltje

• dragoncry
Zal ik proberen, zal vanavond laten weten of het heeft geholpen, bedankt!

EDIT:

Probleem is opgelost!

[ Voor 19% gewijzigd door dragoncry op 13-02-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 11:48
welkom bij de wondere wereld van KPN met betrekking tot gaming!

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ja, mooi stukje techniek leveren ze bij klanten. /sarcasm off

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Iedere provider heeft zo zijn problemen, ik heb verder geen problemen bij KPN,
daar komt nog bij dat GTA het eerder wel deed, waardoor ik me afvraag of het probleem wel bij KPN ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murf91
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-05 03:14
Heb dezelfde problemen ondervonden. Na langdurig zoeken heb ik een oplossing gevonden die je tijdelijk kan helpen.

Er is een update geweest in GTA5 met betrekking tot GTA Online, iedere keer dat je gta nu opstart gaat er iets fout tussen het verbinden van GTA en internet (Xboxlive in mijn geval) trek je internet kabel uit je console en GTA zou nu normaal moeten kunnen opstarten. Enige nadeel; je kan niet online spelen want zodra je de kabel er weer inplugt hangt GTA zich weer helemaal op.

En nu de uiteinelijke oplossing zodat alles weer werkt:

Nu zijn er ook een aantal updates geweest de afgelopen tijd voor GTA.
Probeer om eerst in story mode uit te komen. Klik start in game en ga na online. Zorg vervolgens dat je alle in-game updates hebt geinstalleerd (4 stuks dacht ik) en nu zou je weer gewoon GTA5 kunnen spelen zonder problemen.

Laat me even weten of dit een oplossing voor jou is geweest ;)

Anoniem: 635102

ik heb zelf problemen sinds dat ik rond 4 julie een update heb gehad, ik heb de instellingen zo staan zoals fruitschaal het heb neergezet ik heb alleen nog de functie UPnP wat ik aan of uit kan zetten maakt dat verder wat uit?

stomme vraag aan fruitschaal maar stel dat wat je hier zet nogsteeds niet helpt is er nog een andere oplossing behalve een andere console en spel kopen?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 22:13

D4NG3R

kiwi

:)

Zorg er voor dat UPnP aan staat en dat je poort(en) geforward zijn naar het juiste interne IP adres. Een ander console gaat het probleem iig niet oplossen. Maaruhm, waarom kaap je daar een half jaar oud topic voor?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 667355

Bij mij zie ik niets meer dan de eerste foto van het loadscherm er staat wel loading storymode maar daar blijft het bij. Wat ik al geprobeerd heb is van PSN afmelden dan gta opstarten maar dan gebeurt er niks. Ook heb ik het al geprobeerd om het spel op een andere taal te zetten maar dan gebeurd er ook niks. Weet iemand hier een oplossing op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 692234

Ik heb me ps 3 nu denk 1,5 jaar en speel sinds paar maanden gta 5 en me ps liep steeds vast bij gta dus had ik me ps reset en nu blijft me gta alleen maar hangen op story made heb alles al geprobeerd met een andere cd enzo ik weet echt niet meer wat ik moet doen en hoe dit komt iemand tips?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-06 16:54
Anoniem: 692234 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:26:
Ik heb me ps 3 nu denk 1,5 jaar en speel sinds paar maanden gta 5 en me ps liep steeds vast bij gta dus had ik me ps reset en nu blijft me gta alleen maar hangen op story made heb alles al geprobeerd met een andere cd enzo ik weet echt niet meer wat ik moet doen en hoe dit komt iemand tips?!?!
Pak hier een eigen topic voor ipv een ander topic te kapen.

Dan kunnen we je beter helpen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:05

BM

Moderator Spielerij
Wylana schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:16:
[...]

Pak hier een eigen topic voor ipv een ander topic te kapen.

Dan kunnen we je beter helpen.
Precies dit :)

Het is een stuk duidelijker als hier een eigen topic voor gemaakt word.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.