Ik heb een laciecloudbox alleen nu kan ik daar geen srt files op afspelen. Nu had ik begrepen dat je via windows file share of nfs sharing dit wel kan. Nu is mijn vraag: hoe kan ik dat instellen/gebruiken op mijn cloudbox?
Je kunt op de Cloudbox sowieso niets afspelen... Via DLNA stream je waarschijnlijk naar een TV o.i.d. Waarschijnlijk heeft je TV ook geen andere mogelijkheden. Oplossing is dan een mediaspeler, welke de Cloudbox via NFS zou kunnen benaderen.
Voor een conreter antwoord is een duidelijkere (= met meer relevante info: type, hoe stream je? wat snap je wel?) vraag nodig.
Voor een conreter antwoord is een duidelijkere (= met meer relevante info: type, hoe stream je? wat snap je wel?) vraag nodig.
Ik heb een laciecloudbox 3T deze hangt in mijn netwerk. Ik kan dan via mijn LG tv de lacie benaderen en perfect films bekijken alleen ik zie de srt bestanden dus niet en kan dus geen ondertitels afspelen. Als ik de film op een usb stick zet dan werkt het wel gewoon op dezelfde manier, dus het ligt aan de lacie cloudbox. Nu begrijp ik dat deze via upnp of DLNA de films streamt. Maar hoe kan ik hier bv NFS streaming van maken zodat de srt. files wel gelezen kunnen worden?
Foute conclusie. Het ligt aan je TV / het DLNA protocol. Je TV kan waarschijnlijk niet op een andere manier verbinden. Dus ben je aangewezen op een losse mediaspeler.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:27:
dus het ligt aan de lacie cloudbox.
http://gathering.tweakers...?keyword=tv+ondertiteling
Zelf vind ik XBMC fijn werken, maar de Mede8ers doen het ook goed is mijn ervaring. Meer ervaringsdeskundigen vind je hier: Mediaspelers en HTPC's
Als je nu vanuit je TV naar je Cloudbox kunt (de bestanden ziet) kun je dat vanaf iedere mediaspeler ook.
Als je nu vanuit je TV naar je Cloudbox kunt (de bestanden ziet) kun je dat vanaf iedere mediaspeler ook.
Is er nog een goedkope manier om mijn tv via iets anders dan dlna te laten streamen of kan het alleen met een mediaspeler?
Pagina: 1