• cherrycoke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-01 17:25
windows kan deze monitor niet herkennen, hij staat aangesloten middels een DVI-D kabel,

de monitor zegt

""There is no signal comming from your computer, Press any key on keyboard or move the mouse to wake it up. If there is no display, Press the monitor button now to select the correct input source on the on-screen display menu "

2x GPU 7870 in crossfireX :'(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met een andere kabel of aansluiting. Werkt een andere monitor wel?

• cherrycoke
TERW_DAN schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:24:
Begin eerst eens met een andere kabel of aansluiting. Werkt een andere monitor wel?
ja andere monitor werkt wel via hdmi

hij doet wel met DVI dongle naar VGA

• noguru
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Heb je gecontroleerd of de input goed stond, zoals de monitor "zegt"? Ik zag het laatst voor mijn ogen gebeuren hoe iemand per ongeluk tegen die Dell tiptoetsen aanstoot en de input van zijn monitor op vga zet. Die persoon begreep er niks van dat het scherm op zwart ging :)

• cherrycoke
noguru schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 12:34:
Heb je gecontroleerd of de input goed stond, zoals de monitor "zegt"? Ik zag het laatst voor mijn ogen gebeuren hoe iemand per ongeluk tegen die Dell tiptoetsen aanstoot en de input van zijn monitor op vga zet. Die persoon begreep er niks van dat het scherm op zwart ging :)
input source staat als auto select, ook zet ik hem op DVI dan werkt het nog niet

• cherrycoke
RMA gedaan
Pagina: 1