Eind vorig jaar heb ik besloten om mijn huur bestaan te beeindigen en over te gaan naar een nieuwe fase in mijn leven als groot grondbezitter. Nu heb ik een leuk plekje in Nederland gevonden waar ik mij wil vestigen en een voorlopige koopovereenkomst ondertekend. Dit betekende ook gelijk dat ik aan de bak moest om een geschikte hypotheek te vinden. Na een aantal banken bezocht te hebben heb ik mijn keus laten vallen op de Rabobank. Bij een 10jarig NHG annutair hypotheek zou ik met een rentepercentage van 3,8% prima rondkomen. Alleen dit was 3 weken terug. Het huidge rentepercentage is inmiddels verder gezakt naar 3,7%. Nu wil ik graag van jullie weten of ik dit kan laten aanpassen?
Ik heb mijn contactpersoon (hypotheek adviseur van de Rabobank) gebeld en hij geeft aan dat hij gebonden is aan de regels van de AFM en dit niet meer kan aanpassen. Is dit correct? Zo nee, wat zijn de manieren om hier onderuit te komen?
Dank u zeer.
Ik heb mijn contactpersoon (hypotheek adviseur van de Rabobank) gebeld en hij geeft aan dat hij gebonden is aan de regels van de AFM en dit niet meer kan aanpassen. Is dit correct? Zo nee, wat zijn de manieren om hier onderuit te komen?
Dank u zeer.