Hallo MedeTweakers
,
Graag zou ik jullie mening willen horen over de build die ik voor ogen heb.
Ik wil er behoorlijk wat jaren mee vooruit kunnen, de PC moet niet sloom aanvoelen, lekker snel kunnen switchen tussen schermen vind ik héérlijk. Ik wil de pc ook aansluiten op 2 schermen een 26" HDMI van iiyama en een 22" DVI van HP.
Ik gebruik hem voornamelijk voor Office, surfen en downloaden. Soms speel ik een spelletje, denk aan League of Legends of Civilization 5 geen echt zware spellen dus. Wie weet veranderd dit nog en kan ik er later een betere videokaart ingooien.
De keyfactor moet zijn:
Snel & toekomstbestendig, máár geen zware overkill (klein beetje mag
). Op die criteria had ik dit in mijn gedachten, ik hoor heel graag aan- en of opmerkingen want daar leer ik alleen maar van
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Microsoft Office, Chrome, Downloaden, hele lichte fotobewerking (Picasa), Soms een spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst houd ik als max 550 aan. Blijkt dat ik voor iets meer een echt betere keuze doe, dan is dat helemaal in orde. Liefst minder dan 550 natuurlijk, maar aan toekomst/snelheid wil ik niet echt inleveren
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen mijn 2 schermen (zie boven), toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, prijs-kwaliteit is voor mij het uitgangspunt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een beetje stilte kan ik zeker waarderen. Ik maak nu het hele huis wakker als ik de PC aan doe.
Ik hoor graag van jullie!
Vriendelijke groet,
Douwe
Graag zou ik jullie mening willen horen over de build die ik voor ogen heb.
Ik wil er behoorlijk wat jaren mee vooruit kunnen, de PC moet niet sloom aanvoelen, lekker snel kunnen switchen tussen schermen vind ik héérlijk. Ik wil de pc ook aansluiten op 2 schermen een 26" HDMI van iiyama en een 22" DVI van HP.
Ik gebruik hem voornamelijk voor Office, surfen en downloaden. Soms speel ik een spelletje, denk aan League of Legends of Civilization 5 geen echt zware spellen dus. Wie weet veranderd dit nog en kan ik er later een betere videokaart ingooien.
De keyfactor moet zijn:
Snel & toekomstbestendig, máár geen zware overkill (klein beetje mag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 97,- | € 97,- |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Cooler Master Elite 344 USB 3.0 Zilver | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,93 | € 14,93 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 520,17 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Microsoft Office, Chrome, Downloaden, hele lichte fotobewerking (Picasa), Soms een spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst houd ik als max 550 aan. Blijkt dat ik voor iets meer een echt betere keuze doe, dan is dat helemaal in orde. Liefst minder dan 550 natuurlijk, maar aan toekomst/snelheid wil ik niet echt inleveren
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen mijn 2 schermen (zie boven), toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, prijs-kwaliteit is voor mij het uitgangspunt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een beetje stilte kan ik zeker waarderen. Ik maak nu het hele huis wakker als ik de PC aan doe.
Ik hoor graag van jullie!
Vriendelijke groet,
Douwe
[ Voor 0% gewijzigd door GoldenShower op 11-02-2014 23:13 . Reden: Typo's ]