macbook air 2013 probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Sinds kort heb ik een macbook air 13 inch model 2013. Het is nu al twee keer gebeurd dat ik aan het skypen was en dat de macbook zonder reden vastliep (het gekleurde cirkeltje ging niet meer weg). Na opnieuw opstarten kreeg ik in beide gevallen een mapje te zien met een vraagteken erin.

Ik heb een schijfcontrole uitgevoerd maar er werd geen probleem gevonden. Daarna heb ik de computer opnieuw opgestart en toen werkte deze weer.

Wordt deze fout veroorzaakt door skype? Of moet ik mij zorgen maken dat er iets mis is met de computer?

Dit is mijn eerste ervaring met apple en de macbook zelf bevalt me tot nu toe goed. Maar met het besturingssysteem heb ik meer vastlopers dan ik ooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 11:44
Zou het niet kunnen zijn dat er gewoon nog wat bugs in Os X Mavericks zitten? Ik weet dat nog niet alles vlekkeloos loopt, zou ook kunnen zijn met Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nabje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 03:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb je de laatste versie van Skype gedownload van de officiële website? Want oudere versies werkten rampzalig slecht onder Mavericks en konden inderdaad systeemcrashes veroorzaken.

Tesla Model Y RWD (2024)