• DividingImp
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09-2025
Hallo,

Met de komst van Gravity in 3D dacht ik laat ik weer eens een 3D film gaan kijken.

Ik heb hiervoor altijd een Samsung tv gehad ps50c7700. ik keek hier 3D films op doormiddel van een externe hdd. De films waren half sbs met een srt bestand, dit werkte perfect en de ondertiteling deed het altijd goed.

Nu heb ik inmiddels een pananosic tv, een txp50vt50. Het afspelen van de half sbs film werkt perfect maar de ondertiteling gaat nu helemaal verkeerd staan waardoor het rechtste gedeelte links staat en het linkste gedeelte rechts staat.

Ik heb al van alles geprobeert. meerdere subs, via Dlna, xbox 360. maar dit hielp allemaal niet.
Ook heb ik al velen uren op het internet gezocht naar de oplossing maar die kreeg ik niet gevonden.

De vraag is of iemand hier het antwoord op heeft om dit te laten werken. _/-\o_

• matk89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:13
Zitten de subs ingebakken in de film? (dus kun je ze niet uitzetten?) dan snapt de Panasonic het inderdaad niet. Maar als je gewoon de TV zelf gebruikt om af te spelen, 3D aanzet en vervolgens de subs aanzet, zou hij ze er gewoon (normaal) overheen moeten zetten. Tenminste, dat is mijn ervaring met mn ST60 (is alweer een poos sinds ik de laatst gedownloade film in 3D heb gekeken.

• DividingImp
De films is een half sbs mkv bestand. met een apparte srt sub.

heb voor de duidelijk heid even een foto gemaakt.
als ik de film op half sbs laat staan. ( zonder hem op 3D te zetten ) blijft de sub wel gewoon zoasl het hoort in het midden te staan.

http://www.freebits.nl/images/532image.jpeg

[ Voor 8% gewijzigd door DividingImp op 11-02-2014 21:55 ]

Verwijderd

Gebruik 3d subtitlr om de subs 3d te maken, een srt is nooit 3d

http://www.softpedia.com/...-Tools/3D-Subtitler.shtml

Kost paar seconden werk trouwens
Ik weet alleen niet of de panasonic dit aankan, mijn mediaspelers wel, dus proberen maar en anders de subs even in de mkv inbouwen.

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 22:01 ]

• DividingImp
Heb het progamma proberen te installeren maar moet een 64bit versie ervan hebben.
maar die is er niet, kan hem ook niet vinden op het internet.

zijn er nog andere progamma's voor?

• DividingImp
heeft niemand hier een antwoord op?

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:17

Twazerty

AVCHDCoder developer

Er is geen enkele reden om deze in 64 bit versie te "moeten willen" draaien, 32 bit werkt prima. Niet alle libraries zijn beschikbaar in 64 bit waardoor 32 bits ook in videowereld voorlopig nog niet zal verdwijnen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 09:54
inderdaad? ik gebruik 3dsubtitler gewoon op Win7 om half SBS te draaien via Mede8er600X3D op mijn pana GT60

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:28

Audione0

Strijdt der titanen

De dlna server ervaring die ik op mijn pana 3D heb is gewoon ruk. De dlna en usb functie wil je het liefste buiten houden en een 3D mediaspelert te kopen al zeg ik het zelf 8)
Ik heb het nl ook nooit voor elkaar gekregen de subs netjes onder een 3D film te krijgen. Ben er ook heel wat uurtjes mee bezig geweest en een mediaspeler was echt een verademing in dit geheel.

succes!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• DividingImp
bedankt, het is me duidelijk dat er geen goede optie is om 3d te kijken.
alleen bij het kopen van een mediaspeler.

Verwijderd

Goede tips! Ik zit hier ook mee.
Pagina: 1