In dit topic helpen we elkaar met de vraag welk merk en type een Android telefoon is op basis van o.a. een foto.
Voor toestel specifieke vragen of discussies dient uiteindelijk een "eigen" topic aan gemaakt te worden.
Hallo mensen,
Ik was vandaag op zoek naar een nieuwe goedkope GSM, deze kwam ik op het net redelijk goedkoop tegen (marktplaats) deze is van een oude mevrouw en zou deze graag willen overkopen
Het probleem is ik kan niet achter verdere specs komen van de gsm, wellicht zouden jullie mij kunnen helpen hierbij.
Wat ik weet:
Android Smartphone - Versie 4.2.2 - Dual Sim ( voor 2 Simkaarten ) - 8.0 megapixel camera
WIFI - 3G - Bluetooth
Afmetingen telefoon:
Hoogte: 13.2 cm
Breed: 7.7 cm
Dikte: 1.9-
Afmetingen scherm:
Hoogte: 9.5 cm
Breedte: 5.8 cm
En hieronder een foto wat de lieve mevrouw heeft gestuurd, al redelijke tijd inmiddels liggen zoeken zonder resultaat.

Het zou namelijk erg fijn zijn als ik weet wat ik koop
Quad Duo single core ?
Voor toestel specifieke vragen of discussies dient uiteindelijk een "eigen" topic aan gemaakt te worden.
Hallo mensen,
Ik was vandaag op zoek naar een nieuwe goedkope GSM, deze kwam ik op het net redelijk goedkoop tegen (marktplaats) deze is van een oude mevrouw en zou deze graag willen overkopen
Het probleem is ik kan niet achter verdere specs komen van de gsm, wellicht zouden jullie mij kunnen helpen hierbij.
Wat ik weet:
Android Smartphone - Versie 4.2.2 - Dual Sim ( voor 2 Simkaarten ) - 8.0 megapixel camera
WIFI - 3G - Bluetooth
Afmetingen telefoon:
Hoogte: 13.2 cm
Breed: 7.7 cm
Dikte: 1.9-
Afmetingen scherm:
Hoogte: 9.5 cm
Breedte: 5.8 cm
En hieronder een foto wat de lieve mevrouw heeft gestuurd, al redelijke tijd inmiddels liggen zoeken zonder resultaat.
Het zou namelijk erg fijn zijn als ik weet wat ik koop
[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 11-02-2014 20:21 ]