Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bahamapleister
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik heb op het moment een Raspberry Pi model B met RaspBMC draaien om films vanaf een HDD en video add-ons te bekijken (YouTube etc.). Nu vind ik de snelheid waarmee de pi reageert niet echt prettig werken.

Ik vroeg mij af of er andere media spelers die qua functionaliteit kunnen concurreren met de RaspBerry, i.e. 1080p content afspelen vanaf een aangesloten harddisk en YouTube, Vimeo, Break.com, etc., kunnen streamen.

Voor het streamen is er zowel een draadloos als niet draadloos netwerk aanwezig (RaspBerry zit op de draad).

Veel systemen die ik heb bekeken zitten als snel op 200€ + (AMD systemen ed.) en eigenlijk ben ik op zoek naar een systeem van minder dan 100€.

Iemand ideeën?

Groet,

Ernst Jan

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik verplaats je dus even naar het daarvoor bestemde subforum! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Ik heb TLBB (the little black box) is op XBMC gebaseerd, dus je kunt er alle kanten mee op. je moet wel iets van plezier in 't spelen ermee hebben, want 't is niet direct out of the box perfect. afspelen gaat helemaal top!

Met apps etc. heb ik wat minder ervaring, maar de indrukken die ik heb: het werkt prima, maar nooit zo soepel als op n pc (denk aan youtube etc.) dingetje kost 119 euro en heb er geen spijt van.