Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iphone/Ipad Airprint naar HP Photosmart 5520

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik ben voor een klus bezig maar loop een beetje vast.

Ik moet namelijk een HP Photosmart 5520 in een auto monteren zodat er via een ipad of iphone via airprint in de auto geprint kan worden,
nu krijg ik de airprint wel te zien als ik met het wifi verbonden ben maar dat kan je natuurlijk niet in de auto.

is er hier misschien iemand met ervaring of een oplossing dan hoor ik het graag!!!

In voorbaat bedankt!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:10
Welkom @ GoT,

je bent op zoek naar een 'ad hoc' (zo heet dat) oplossing. Aan jou de eer om uit te vogelen of deze Photosmart een EWS heeft en of je daar alles op kan configureren :Y)

offtopic:
Ik ben hier geen mod noch wil ik me ermee bemoeien, maar hier @ GoT stellen we het op prijs als de topicstarter er ook bij post wat hij/zij al heeft gezocht/geprobeerd. Voorkomt antwoorden welke misschien al zijn onderzocht of het idee dat er een vraag zonder inzet wordt gedumpt

Verwijderd

Topicstarter
LinuX-TUX schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:56:
Welkom @ GoT,

je bent op zoek naar een 'ad hoc' (zo heet dat) oplossing. Aan jou de eer om uit te vogelen of deze Photosmart een EWS heeft en of je daar alles op kan configureren :Y)

offtopic:
Ik ben hier geen mod noch wil ik me ermee bemoeien, maar hier @ GoT stellen we het op prijs als de topicstarter er ook bij post wat hij/zij al heeft gezocht/geprobeerd. Voorkomt antwoorden welke misschien al zijn onderzocht of het idee dat er een vraag zonder inzet wordt gedumpt
Bedankt!
Ik heb wel even zitten kijken en er zit een EWS op die kan je via het ip van de router wel configureren maar dat betekend dus dat hij aan een wifi netwerk moet hangen om te werken, maar in de auto heb ik geen wifi mogelijkheden vandaar

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien een optie om deze printer in te ruilen en een bluetooth printer te nemen?
Deze zijn al vanaf 70,- verkrijgbaar

[ Voor 48% gewijzigd door arjants op 11-02-2014 15:05 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:00:
[...]

Bedankt!
Ik heb wel even zitten kijken en er zit een EWS op die kan je via het ip van de router wel configureren maar dat betekend dus dat hij aan een wifi netwerk moet hangen om te werken, maar in de auto heb ik geen wifi mogelijkheden vandaar
Misschien niet duidelijk geweest in mijn eerste post met 'je bent op zoek naar', dus bij deze ;)

Klik

[url=http://nee/deze/geef/ik/niet/weg]Eerste link;[/url]
[...]

If you are looking at this printer's control panel and turn wireless direct on, then your iOS device will detect it.

[...]

Go back to your setting main menu and you should see that your printer has been choose as the access point. You can then go into your photos, safari, etc and print from them by choose the action button and when the menu comes up choose print > select your print (should already be selected).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties!

Het is uiteindelijk gelukt, vraag me niet hoe maar het werkt haha.
Pagina: 1