[feat] Reactie systeem naar (min of meer) Reddit style

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Mijn suggestie:
Een sorteer optie om te sorteren op gemiddelde reactiescore. Op deze manier komen de meeste relevante discussies bovenaan te staan. (Sorteer mogelijkheid "Top").
Wellicht ook nog op gemiddelde reactiescore van de reactie + alle onderliggende reacties (bij reddit heet dit "beste").

Ik merk zelf dat ik in de beperkte tijd welke ik heb vaak op filter +2 of +3 klik om zo snel mogelijk de meest relevante reacties te bekijken. Ik moet echter wel de hele pagina doorscrollen en vaak meerdere pagina's bekijken voordat ik alle "relevante" reacties gelezen heb.

Wat hierbij wellicht ook handig zou zijn is het permanent zichtbaar maken (of een optie hiertoe) van de uitklap pijltjes (wellicht iets minder prominent). Ik vind het een behoorlijk gefriemel om hier op te klikken, en omdat het zo'n gedoe is maak ik er ook nauwelijks gebruik van.

[ Voor 27% gewijzigd door Schnoop op 11-02-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:39
Ik kan me helemaal vinden in je comment. Het is al vaker ter discussie gekomen en deze feature staat nog aardig hoog op mijn persoonlijke wenslijst. We gaan de komende tijd alleen niet veel meer sleutelen aan de reacties (de notificaties was voor nu even de laatste major update) omdat we ons weer even gaan focussen op andere zaken. Hij staat nog wel op de lijst :)

Dit topic is gesloten.