Ik wil mijn ouders een TV cadeau doen voor in de slaapkamer. Volgens mij gebruiken ze momenteel een CRT? die op een kruk staat.
Dit kan natuurlijk veel mooier, leuker en beter met een flatscreen en een beugel vanaf de muur.
Alleen... ik was van gedachten een plasma te kopen, maar die beginnen pas vanaf 42".
Nu is dat formaat gewoon veel te groot in hun situatie, dus zit ik aan een max grootte 32".
Maar dan zit ik weer met de vraag: met die maat kom ik uit bij de rest (geen plasma) dus LED etc.
Is dat niet veel te fel in een donkere slaapkamer?
Ik heb nog niet echt nagedacht over de eisen... denk dat ik eerst nog moet accepteren dat een plasma niet mogelijk is (dit is toch zo hè, is niet iets wat ik wellicht over het hoofd zie?).
Maar iig ≤ 32"
Full HD
Zo weinig mogelijk bezel
Budget niet echt een issue, dingen kosten vrijwel allemaal <€500,-, maar hoe goedkoper hoe beter uiteraard.
Ik zal me er nog even voor gaan zitten om eens de LCD-reeks door te lichten.
En ik zal nog eens beter kijken als ik weer daar ben.
Volgens mij hebben ze ook een schotel aangesloten, of willen ze iig de mogelijkheid tot een dvd-speler en/of mediaspeler.
Echter had ik het idee om een beugel aan de muur te maken en dan a la 90 graden uitklappen, alleen past er dan uiteraard geen dvd-speler meer onder.
Dus eventueel een TV met ingebouwde dvd-speler?
Maar dan kom je waarschijnlijk weer uit bij die rare goedkope merken.
Dit is even hardop denken, en ga het nog verder uitzoeken!
Dit kan natuurlijk veel mooier, leuker en beter met een flatscreen en een beugel vanaf de muur.
Alleen... ik was van gedachten een plasma te kopen, maar die beginnen pas vanaf 42".
Nu is dat formaat gewoon veel te groot in hun situatie, dus zit ik aan een max grootte 32".
Maar dan zit ik weer met de vraag: met die maat kom ik uit bij de rest (geen plasma) dus LED etc.
Is dat niet veel te fel in een donkere slaapkamer?
Ik heb nog niet echt nagedacht over de eisen... denk dat ik eerst nog moet accepteren dat een plasma niet mogelijk is (dit is toch zo hè, is niet iets wat ik wellicht over het hoofd zie?).
Maar iig ≤ 32"
Full HD
Zo weinig mogelijk bezel
Budget niet echt een issue, dingen kosten vrijwel allemaal <€500,-, maar hoe goedkoper hoe beter uiteraard.
Ik zal me er nog even voor gaan zitten om eens de LCD-reeks door te lichten.
En ik zal nog eens beter kijken als ik weer daar ben.
Volgens mij hebben ze ook een schotel aangesloten, of willen ze iig de mogelijkheid tot een dvd-speler en/of mediaspeler.
Echter had ik het idee om een beugel aan de muur te maken en dan a la 90 graden uitklappen, alleen past er dan uiteraard geen dvd-speler meer onder.
Dus eventueel een TV met ingebouwde dvd-speler?
Maar dan kom je waarschijnlijk weer uit bij die rare goedkope merken.
Dit is even hardop denken, en ga het nog verder uitzoeken!