Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

(onderzoek) Nieuwe TV voor in de slaapkamer

Pagina: 1
Acties:

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Ik wil mijn ouders een TV cadeau doen voor in de slaapkamer. Volgens mij gebruiken ze momenteel een CRT? die op een kruk staat.

Dit kan natuurlijk veel mooier, leuker en beter met een flatscreen en een beugel vanaf de muur.

Alleen... ik was van gedachten een plasma te kopen, maar die beginnen pas vanaf 42".
Nu is dat formaat gewoon veel te groot in hun situatie, dus zit ik aan een max grootte 32".

Maar dan zit ik weer met de vraag: met die maat kom ik uit bij de rest (geen plasma) dus LED etc.
Is dat niet veel te fel in een donkere slaapkamer?

Ik heb nog niet echt nagedacht over de eisen... denk dat ik eerst nog moet accepteren dat een plasma niet mogelijk is (dit is toch zo hè, is niet iets wat ik wellicht over het hoofd zie?).

Maar iig ≤ 32"
Full HD
Zo weinig mogelijk bezel
Budget niet echt een issue, dingen kosten vrijwel allemaal <€500,-, maar hoe goedkoper hoe beter uiteraard.

Ik zal me er nog even voor gaan zitten om eens de LCD-reeks door te lichten.

En ik zal nog eens beter kijken als ik weer daar ben.
Volgens mij hebben ze ook een schotel aangesloten, of willen ze iig de mogelijkheid tot een dvd-speler en/of mediaspeler.

Echter had ik het idee om een beugel aan de muur te maken en dan a la 90 graden uitklappen, alleen past er dan uiteraard geen dvd-speler meer onder.
Dus eventueel een TV met ingebouwde dvd-speler?
Maar dan kom je waarschijnlijk weer uit bij die rare goedkope merken.

Dit is even hardop denken, en ga het nog verder uitzoeken!

• erbeng
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-11 11:27
Vroeger werden er blijkbaar wel 32 inch plasma TV's gemaakt.

http://www.marktplaats.nl...C395&startDateFrom=always

• NeutraleTeun
Ja, ik snap ook niet waarom ze die nu niet meer maken.
Zal waarschijnlijk met de techniek te maken hebben.

Die 2ehandse zijn trouwens geen optie.
Niet echt flatscreen, zwaar, hooguit HD ready en waarschijnlijk geen HDMI ingangen.

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-10 17:49
De SAMSUNG UE32F6200 is nu in de aanbieding bij de MM voor € 333,00.
Is dat misschien iets?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• NeutraleTeun
Ah, nu ik daar kijk en even verder denk.

Smart TV zou inderdaad een leuk extraatje zijn (echter niet noodzakelijk!, maar dan wel draadloos), maar CI+ is iets wat er wel op zou moeten zitten denk/vind ik.

Volgens info zou die Samsung wel CI+ zijn, maar op de foto's kan ik nergens het gleufje terugvinden.
Is het trouwens zo dat bij Samsung TV's ≤ 32 het apparaat niet uit gezet kan worden dmv een knop?
Dus altijd stand-by?

Bedankt voor het meedenken en zoeken, maar ik hoef het nu nog niet van acties/koopjes te hebben.
Ik heb nog een paar maanden voordat het feestje is.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Die Samsung heeft (op de meeste foto's) geen CI+ bakje. Daar zit een stofkapje/sticker voor. Daar moet je dus zelf even het meegeleverde CI+ bakje opklikken.

Zie (vanaf 1:04):

TV moet uiteraard standby staan (net als een PVR) omdat hij anders zijn lijsten niet op kan halen en bijvoorbeeld opnames naar HDD kan starten.

20*350ZO45°

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je moet een bepaalde lichtopbrengt per vierkante centimeter opbrengen om lekker te kunnen kijken. meer oppervlak is dan ook meer licht in de slaapkamer.

32inch is dan ook best groot in de slaapkamer wanner je het hebt over "wordt het dan niet te licht"

Mijn vriendin kan dan niet slapen. natuurlijk mag zij wel tv kijken ... go figure

Iperf

Pagina: 1