Momenteel zit ik te denken over een nieuwe receiver als vervanging van mijn huidige Home theater set.
Setup die ik wil:
Bron: sattellietontvanger, Raspberry pi XBMC, DVD speler (HTS phillips)
Receiver: bijvoorbeeld Pioneer vsx 923 of Pioneer vsx 828.
Beeld: Phillips 32 inch tv.
Op dit moment heb ik een HTS 5520 van Phillips. Helaas zit hier geen HDMI-in op en wil ik dus een nieuwe receiver voor de toekomst. Van de HTS 5520 heb ik de 5+1 boxen reeds in onze grote woonkamer geplaatst.
Gegevens luidsprekers:
Luidsprekerimpedantie: 4 ohm (midden), 8 ohm (voor/achter)
Luidsprekerdrivers: 2 x 3-inch luidspreker met volledig bereik
Frequentierespons: 150 Hz - 20 kHz
Gegevens subswoofer: (passief):
Impedantie: 4 ohm
Luidsprekerdrivers: 165mm-woofer (6,5 inch)
Frequency Frequentierespons: 20 Hz - 150 Hz
Ik weet dat luidsprekers minstens net zo belangrijk zijn als de receiver, echter ga ik waarschijnlijk binnen 2 jaar verhuizen en wil ik niet nu opnieuw luidsprekers en kabels bevestigen (oud huis).
Is het mogelijk om voorlopig de huidige luidsprekers aan te sluiten op een dergelijke receiver van Pioneer? Aangezien mijn subwoofer nu passief is zal ik hiervoor altijd een andere moeten aanschaffen neem ik aan?
Setup die ik wil:
Bron: sattellietontvanger, Raspberry pi XBMC, DVD speler (HTS phillips)
Receiver: bijvoorbeeld Pioneer vsx 923 of Pioneer vsx 828.
Beeld: Phillips 32 inch tv.
Op dit moment heb ik een HTS 5520 van Phillips. Helaas zit hier geen HDMI-in op en wil ik dus een nieuwe receiver voor de toekomst. Van de HTS 5520 heb ik de 5+1 boxen reeds in onze grote woonkamer geplaatst.
Gegevens luidsprekers:
Luidsprekerimpedantie: 4 ohm (midden), 8 ohm (voor/achter)
Luidsprekerdrivers: 2 x 3-inch luidspreker met volledig bereik
Frequentierespons: 150 Hz - 20 kHz
Gegevens subswoofer: (passief):
Impedantie: 4 ohm
Luidsprekerdrivers: 165mm-woofer (6,5 inch)
Frequency Frequentierespons: 20 Hz - 150 Hz
Ik weet dat luidsprekers minstens net zo belangrijk zijn als de receiver, echter ga ik waarschijnlijk binnen 2 jaar verhuizen en wil ik niet nu opnieuw luidsprekers en kabels bevestigen (oud huis).
Is het mogelijk om voorlopig de huidige luidsprekers aan te sluiten op een dergelijke receiver van Pioneer? Aangezien mijn subwoofer nu passief is zal ik hiervoor altijd een andere moeten aanschaffen neem ik aan?