Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

(zie nu dat me titel beetje kort is, indien mogelijk wijzigen in: Samsung Galaxy S3 - Automatisch silent)

Wij maken op kantoor gebruik van de Galaxy S3 en nu is het zo dat ik compleet gek word van alle mails en meldingen die snachts voorkomen.
Ik vergeet me telefoon op stil te zetten en om 1 of 2 uur snachts gaat die weer af en word je wakker.
Ook is het zo als me telefoon wel op stil staat mis ik gesprekken die wel urgent zijn, eventueel snachts van bepaalde mensen.
Kortom, Vervelend...

1. De iPhone heeft sinds iOS 6 de functie voor '' not disturb mode '' waar je contacten in je favorieten kan zetten. Via deze favorieten kan je instellen dat ze toch de ringtone afspelen terwijl deze op stil staat.
2. Ook heb je met de iPhone een optie om automatisch '' silent '' in te stellen tussen bepaalde tijden.

De vraag:
Zitten deze bovenstaande opties ook op de Samsung Galaxy S3 - Android 4.3?

Op het internet wel al even gezocht maar kom steeds terug op apps die gedownload moeten worden hiervoor.
Dit wil ik niet via een App, dit zou naar mijn mening toch wel standaard in een telefoon zitten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 11:25 . Reden: Titel proberen aan te passen. ]

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 16:16
Kijk even bij Instellingen --> Mijn apparaat --> Blokkeerstand. Daar kan je doen wat jij wilt, volgens mij.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Verwijderd

Topicstarter
TheOmen schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:29:
Kijk even bij Instellingen --> Mijn apparaat --> Blokkeerstand. Daar kan je doen wat jij wilt, volgens mij.
Bedankt! Gelijk getest en werkt goed!