[PC] Strife

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/81/Strife_Logo.jpg

S2 Games, de ontwikkelaar van Heroes of Newerth, heeft een nieuwe MOBA-game genaamd Strife aangekondigd. Met alle ervaring die het heeft opgebouwd wil S2 Games met Strife het MOBA-genre naar een hoger level tillen. Zo zou er sterker worden gefocust op het ontwikkelen van een community en worden spelers veel meer aangespoord om samen te werken, terwijl men tracht om door achtergrondverhalen een betere band te creëren tussen spelers en hun heroes.

Strife staat gepland voor komende winter.

Voor het moment, zijn er al mensen die Strife spelen?
Op het moment in closed beta.

Strife - The Premier Second Generation Free-to-Play MOBA

[ Voor 81% gewijzigd door midego op 25-02-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ik reageer hier even omdat ik in het verleden veel HoN heb gespeeld en benieuwd ben hoe S2 games denkt te innoveren in het MOBA genre. Speel nu alleen nog Rift Wars af en toe.

Ben benieuwd naar je openingspost. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Chippu op 11-02-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Chippu schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:44:
Ik reageer hier even omdat ik in het verleden veel HoN heb gespeeld en benieuwd ben hoe S2 games denkt te innoveren in het MOBA genre. Speel nu alleen nog Rift Wars af en toe.

Ben benieuwd naar je openingspost. :)
Rift Wars is leuk in HoN, ik mis alleen een optie om meer dan 50 kills te kunnen spelen (soms zijn de team's zo mooi gebalanced).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DramaMined
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik heb strife gespeeld en moet zeggen dat het mij niet helemaal kon bekoren.
Het is iig heeeeel anders dan HoN en HoN is toch wel mijn favortiete moba op dit moment.

Vooral de snelheid en responsiveness van je hero/ballance en de uitgebreidde stat tracking zijn dikke plus punten van HoN. Jammer dat de community vrij verrot is.

Bij Strife had ik het gevoel dat alles toch een heel stuk langzamer ging.
Ook is de UI erg onduidelijk, maar dat verandert denk ik nog wel, het is immers een Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Wat ik gaaf aan Strife vind ik dat je samen op een lane allebei prima kan farmen, als ik support speel (meestal) kan ik vanaf een begin lvl al mooie items sparen terwijl ik hiervoor niet de farm van mijn mede-laner hoef te "stelen".
Dit maakt voor mij het spelen van een support role veel leuker en effectiever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Hier een key voor iemand die de beta wilt spelen:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code is al in gebruik, jammer.
Wie weet heb ik meer success de volgende keer.
Ben wel geinteresseerd om het uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Inderdaad zou ik deze ook graag eens willen proberen!

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Nog een beta code, graag vermelde wie deze gebruikt zodat andere het niet meer hoeven te proberen!

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midego schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:20:
Nog een beta code, graag vermelde wie deze gebruikt zodat andere het niet meer hoeven te proberen!

Members only:
Got it!

dank je wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister dankzij midego even kunnen spelen (nogmaals bedankt! ).

Het goede vindt ik het farmen dat gedeeld wordt met de mensen in de nabije omgeving.
Ook het "craften/enchanten" is erg interessant. Het geeft wat meer diepgang hoewel het nog iets aangepast zou Mogen worden in mijn ogen..

Het overzicht en details tijdens gameplay mag nog het een en ander verbeterd worden. maar het is een beta en sommige dingen lijken binnenkort volgens het forum opgepakt te worden. Mijn grootste kritiek / ergernis vind ik dat de gameplay erg "traag" aanvoelt. Het voelt alsof de hero's slecht of veel te langzaam reageren op de input dat je geeft dit kan ook te maken hebben met het "overzicht" tijdens gameplay.

Maar eerste dagje wel vermaakt vanavond kijken of ik wat meer kan leren en wat nieuwe hero's uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:06:
Gister dankzij Het voelt alsof de hero's slecht of veel te langzaam reageren op de input dat je geeft dit kan ook te maken hebben met het "overzicht" tijdens gameplay.
Dubbelcheck even of je serverinstellingen niet op os US servers in plaats van EU servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin op US daarna gevonden en gezet op EU maar nog steeds dat gevoel van "unresponsiveness"
Dat kan ook simpel weg komen omdat het spel en de hero's nieuw voor me zijn. we zullen zien :)

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Keep us up to date, ik wil het ook graag uitproberen, ben niks anders gewend als DOTA en LoL, is het vergelijkbaar? ook qua gameplay?

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Verwijderd

Het is vergelijkbaar, iets meer toegankelijk (in mijn ogen).

Je hebt nog steeds 3 lanes met 2 lappen jungle. er zijn 2 "unique creeps/bosses", 1 geeft power volgens mij de ander is een grote aap die helpt met lane pushing. Deze zijn ook alleen te verslaan met minimaal 3 party members volgens mij.

Tot zover is de "Meta" iets anders: bijna alle games is er een solo top, 2 mid en 2 bottom. Jungle wordt door team members tussendoor gedaan nadat men hun lane hebben gepusht.
Mijn gevoel is nog steeds dat het iets langzamer speelt maar ik heb nu het idee dat het meer aan de lag en/of latency ligt, eergister speelde ik vooral close range hero's wat traag aanvoelde en gister met long range zolang ik niet in close contact was speelde het allemaal wel soepel.

Grootste verschil is dat men geen 2 basic spells meer heeft in LoL maar een pet heeft die bepaalde spells geeft. Deze kan je eten geven waardoor ze in level stijgen en betere spells en passives krijgen.

Het meest interessante vindt ik nog dat je items kan "craften/upgraden" de items worden iets beter en kunnen nieuwe bonussen krijgen als deze enchant wordt naar rare of legendary. Er zit wel een maar aan: de items worden wel duurder in aanschafprijs. Dus je kan het "boosts" geven in damage, health, mana enz. maar er hangt wel een prijskaartje aan in de itemshop.

Ondertussen ben ik er wel achter gekomen dat als men in het begin aan de verliezende kant is het bijna onmogelijk is om nog terug te komen of het tij te keren. Hier moet dus in mijn ogen aan gewerkt worden. je weet eigenlijk al in de eerste 5-10 min of je wint of verliest.

Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen tot dusver dus pin me er niet op vast (dit gaat zeker veranderen naar mate van tijd). Tot dusver is de game interessant maar nog niet echt bijzonder, ik zal het op dit moment nog lekker blijven spelen omdat ikzelf LoL en Dota een beetje zat ben.
Maar zodra ik een betakey van dawngate heb ga ik deze samen met strife testen om te kijken welke de meest interessante nieuwkomer is in mijn ogen (infinite crisis niet getest maar niet echt interesse in).

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Klinkt als HoN, goed beginnen en dan steeds verder afglijden. Ik ben benieuwd maar ik denk dat het redelijk hopeloos voor ze is. HoN is ook echt gewoon vermoord tussen de concurrentie

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:08
Strife bestaat al, 1 van de eerste first person RPG shooters: Wikipedia: Strife (video game)

Grappig dat ze zo maar die naam uit het rek trekken en er niemand over valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Nog een beta key
Members only:

Members only:

Registreren via http://strife.com/account/create

[ Voor 46% gewijzigd door midego op 19-03-2014 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Het is niet toegestaan om referral/affiliate links te plaatsen

[ Voor 80% gewijzigd door Gropah op 31-08-2014 19:43 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
En hier een geen affiliate link
https://strife.com/create

*dubbel, zag et na het posten*

Verder, ben benieuwd! HoN vond ik nooit super maar geef deze nog wel een kans

[ Voor 75% gewijzigd door Hortz op 31-08-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Misschien ligt het aan mij, maar dat MOBA genre vind ik maar bijzonder. Manier om te winnen; bij elkaar blijven, in praktijk; gaat iedereen rambo..... winnen is zeer variabel en gameplay lijkt erg 'terughoudend'. aanvallen, terug lopen, aanvallen, terug lopen *gaaaap*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Op zich ben ik wel benieuwd naar Strife. HoN vond ik een leuke game maar die community bestond echt uit vervelende, schreeuwende kindjes en elitists.
Pagina: 1