Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RAM op 97% op idle

Pagina: 1
Acties:

• yannickbev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik was eerder op de avond rustig een spelletje battlefield 3 aan het doen toen ik plots minder dan 1 frame per seconde haalde en mijn spel uitviel.

Toen ik op zoek ging naar een mogelijke oorzaak kwam ik al snel uit op een absurd hoog ram verbruik. Ik heb 8 GB ram in mijn pc zitten, taakbeheer geeft aan dat maar liefst 7.7 van de 8 gb gereserveerd is. Dit terwijl in de lijst met processen de grootste verbruiker 5 mb vraagt en mijn totaal onder de 100 mb uitkomt.

https://dl-web.dropbox.co...6Mv91MKvhwr0wg87DY7R61xVA

Ik heb de pc uit en aangezet, geen succes(was het proberen waard)
Het zou ook kunnen zijn dat het aan de update voor windows lag die werdt uitgevoerd toen ik de resetknop op mijn pc indrukte?

Ik denk dat ik tegen een virus ben aangelopen, iemand ideeën of eerdere ervaringen?

alle hulp zou geweldig zijn _/-\o_

mvg,

Yannick

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Ten eerste, je dropbox plaatje staat op private.
Heb je zelf al je pc met een antivirus scanner gescand in b.v. veilige modus?
Daarnaast kan ik je aanraden om MBAM te downloaden, installeren, updaten met de laatste definities en een volledige en grondige scan te draaien.

Mocht je items vinden, zet dan aub de logs hier neer met de gevonden items. Zo kunnen mensen met een soortgelijk probleem dit later makkelijker terug vinden.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je "Drop Doos" plaatje geeft een HTTP 403 vanaf de server en de titel van je topic geeft ook niks zinnigs aan (97% Idle, dus je PC doet gewoon NIETS). ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 10-02-2014 22:59 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• yannickbev
correct, dat is dus mijn probleem. Ik sta gewoon op het bureaublad nadat ik de pc net heb opgestart en direct wordt 7.7 van de beschikbare 8 GB opgeslokt door ???

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 12:09

M2M

medicijnman

download process explorer en kijk daar eens mee.

-_-

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Ctrl+shift+escape, tabblad prestaties, knop Broncontrole. Daar zie je bij geheugen waarschijnlijk iets meer.

• yannickbev
mijn probleem is opgelost!!!

Ik begrijp enkel niet helemaal waarom. Ik heb een image back- up van enkele weken geleden terug geprobeerd te zetten, maar deze gaf een foutmelding dat het systeemherstel mislukt was omdat het geen toegang werd verleend tot het systeem door mijn antivirusprogramma.

Maar kennelijk heeft het toch iets goed gedaan want mijn probleem is weg!

Toch allemaal heel hartelijk bedankt :) :)

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

yannickbev schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:40:
mijn probleem is opgelost!!!

Ik begrijp enkel niet helemaal waarom. Ik heb een image back- up van enkele weken geleden terug geprobeerd te zetten, maar deze gaf een foutmelding dat het systeemherstel mislukt was omdat het geen toegang werd verleend tot het systeem door mijn antivirusprogramma.

Maar kennelijk heeft het toch iets goed gedaan want mijn probleem is weg!

Toch allemaal heel hartelijk bedankt :) :)
En toch zou ik, zoals ik al eerder heb aangehaald, je systeem even te scannen.

• yannickbev
Ik heb het systeem gescand, kwam niets uit...
Pagina: 1