Het volgende, ik wil op mijn hp pavilion touchsmart 15-b188ed Windows 7 installeren. Deze laptop heeft geen vaste DVD speler. Ik heb een losse van LG welke via 2 USB aansluitingen aangesloten wordt.
Daarnaast heb ik een legale Windows 7 DVD.
Nu wil ik het volgende doen. In de bios onder UEFI Boot Order USB CD/DVD Room Drive naar boven verplaatsen. Deze staat nu als 3e onder OSBoot Manager en dan USB Diskette on Key/USB Hard Disk.
Vervolgende via het Windows 7 menu de HDD formatteren en Windows 7 installeren.
Nu heb ik het gevoel dat het nooit zo makkelijk zal gaan. Ik kan veel lezen op internet hierover maar niks is echt duidelijk.
Dus is dit de juiste manier?
Daarnaast loop ik tegen nog iets aan, als ik ga zoeken naar drivers vind ik ze niet voor Windows 7.. Zullen de drivers van Windows 8 ook werken?
Daarnaast heb ik een legale Windows 7 DVD.
Nu wil ik het volgende doen. In de bios onder UEFI Boot Order USB CD/DVD Room Drive naar boven verplaatsen. Deze staat nu als 3e onder OSBoot Manager en dan USB Diskette on Key/USB Hard Disk.
Vervolgende via het Windows 7 menu de HDD formatteren en Windows 7 installeren.
Nu heb ik het gevoel dat het nooit zo makkelijk zal gaan. Ik kan veel lezen op internet hierover maar niks is echt duidelijk.
Dus is dit de juiste manier?
Daarnaast loop ik tegen nog iets aan, als ik ga zoeken naar drivers vind ik ze niet voor Windows 7.. Zullen de drivers van Windows 8 ook werken?