Toon posts:

Driver installeren voor mijn laptop/monitor..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai tweakers,

Ik ben Akash, net nieuw op dit forum en zit met een vraag: "Welke driver zou ik nu voor mijn laptop moeten downloaden?"

Ik had een uur terug de driver van Intel HD Graphics 4000 op mijn laptop. Deze had ik geuninstalled omdat de instelling nogal vreemd/gebugged reageerden.

Vervolgens heb ik via de "Download Center" van Intel gezocht naar Windows 8.1 drivers voor de Intel HD Graphics 4000, na het installeren hiervan krijg ik steeds de melding: "Deze computer voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software." 8)7

Heb nog een aantal andere drivers geprobeerd maar ik krijg steeds dezelfde melding... Op dit moment kan ik dus mijn televisie ook niet meer verbinden met de computer via de HDMI kabel omdat ik geen video driver heb! |:(

!! Welke driver moet ik nou downloaden... Help !! Alvast bedankt :)

De specificaties van mijn laptop zijn onder in het plaatje te vinden:

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/666specificaties.png

Verwijderd

Aan dat plaatje kan ik niet zien dat jouw laptop een Intel HD 4000 heeft.

Welke laptop heb je? Merk en type dus.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 20:37 ]

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-02 21:25

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Je kan op de site van de fabrikant van de laptop altijd alle drivers vinden. Als je naar model van de laptop zoekt.

Als je devicemanagement opent rechtermuis op pc en hardware changes zal je videokaart waarschijnlijk gewoon weer zichtbaar worden aangezien ze vast wel in de meegeleverde drivers van Windows zitten als zijn die van de fabrikant beter.

Je GPU is trouwens geintegreed in je CPU.

[ Voor 11% gewijzigd door NLKornolio op 10-02-2014 20:48 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Je hebt inderdaad een Hd 4000.

Verder wat Caanova zegt :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Paar seconde terug:

Hey inderdaad... Ik heb wel de nederlandse versie dus moest even zoeken maar heb nu "Zoeken naar gewijzigde apparaten" aangeklikt bij devicemangement en nu is die weer een apparaat aan het installeren.

Nu:

Ik zie nu mijn Intel HD Graphics 4000 weer terug.. De installatie is net voltooid. Fijn Fijn Fijn!!! (kan ik weer films kijken op mijn tv en betere games starten etc.)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/np5108.png

Dank jullie wel.

Groetjes,

Akash