ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn huidige mediaspeler, een eminent 7080. Het valt me op dat hij steeds vaker vastloopt. Ook mis ik funtionaliteiten als bijv. automatisch subs van internet afhalen. Nu zijn mijn eisen:
- XBMC
- Het moet gewoon stabiel zijn
- 1080p vloeiend afspelen met alle gamgbare formaten
- gebruiksvriendelijk werken (vrouwlief moet ermee overweg kunnen
)
- optische uitgang voor de receiver
- vlekkeloos bestanden van m'n synology nas afspelen
Nu was ik op de minix neo en the little black hox gestuit. Tlbb viel af door ontbreken van optical.
Is de minix neo x echt stabiel? Of kan ik dan liever zelf een htpc in elkaar sleutelen? Maar dan twijfel ik over hoe gebruiksvriendelijk het is.
Kan de minix bijv standaard opstarten met xbmc?
Daarnaast lees ik dat er nog best veel bugjes en vaagheden zitten in de android versies van xbmc. Werkt de "standaard functionaliteit" goed, dus gewoon mkv's streamen en subtitles van internet afplukken?
Ik las ook iets over een nieuwe mediaspeler van Pivos o.b.v. gotham xbmc, kan ik daar beter op wachten?
- XBMC
- Het moet gewoon stabiel zijn
- 1080p vloeiend afspelen met alle gamgbare formaten
- gebruiksvriendelijk werken (vrouwlief moet ermee overweg kunnen
- optische uitgang voor de receiver
- vlekkeloos bestanden van m'n synology nas afspelen
Nu was ik op de minix neo en the little black hox gestuit. Tlbb viel af door ontbreken van optical.
Is de minix neo x echt stabiel? Of kan ik dan liever zelf een htpc in elkaar sleutelen? Maar dan twijfel ik over hoe gebruiksvriendelijk het is.
Kan de minix bijv standaard opstarten met xbmc?
Daarnaast lees ik dat er nog best veel bugjes en vaagheden zitten in de android versies van xbmc. Werkt de "standaard functionaliteit" goed, dus gewoon mkv's streamen en subtitles van internet afplukken?
Ik las ook iets over een nieuwe mediaspeler van Pivos o.b.v. gotham xbmc, kan ik daar beter op wachten?