Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• _Brake_
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19-11 15:44
Sinds ik mn iPad Air bezit (december 2013) valt me op dat het scherm erg gevoelig is voor vingervlekken. Het is zo erg, dat er een waas op het scherm ontstaat waar het beeld "onder door scrollt". Ik heb ervaring met een iPad 1, iPhone 5 en nu m'n huidige iPhone 5s en heb dit nog nooit eerder gezien.

Google komt slechts met 1 hit naar boven, waar ze spreken van het per ongeluk hebben gemist van een coating tijdens de productie: https://discussions.apple.com/message/23666157#23666157

Hoe denken jullie erover? Heb ik een exemplarische misser?

Asus N76VZ-V2G (T1241H) / Samsung 840 PRO 128GB / Samsung SpinPoint M8 1TB / Kingston HyperX 8GB DDR3-1600 / Panasonic UJ-240 Blu-ray
Panasonic TX-P50ST60E / Pioneer VSX-922-K / Pioneer BDP-150-K / Jamo S608 HCS3 + S606 / SVS PB-1000

• talin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19-11 16:02

talin

Alba gu brąth!

heb je er ook een foto van?

ben je in de mogelijkheid om ook eens in een media markt dan wel apple store te gaan en daar een zelfde Air te bekijken of er verschillen in zitten met die van jou?

heb je vette vingers? ik merk dat mijn kinderen met een iPad2 het scherm ook goed smerig kunnen krijgen, die maak ik dan met een doekje en een beetje glassex schoon.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• TMC
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-11 18:18
Ik denk niet dat je een exemplarische misser hebt.

In tegenstelling tot wat veel fabrikanten beweren, worden schermen gewoon vies als je er met je vingers aan zit. Niks aan te doen.

Oplossing: af en toe met een microvezeldoekje schoonmaken.

• 12345dan
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 22-04 14:56
Ik heb dit probleem ook als ik vettige vingers heb, misschien ligt het daaraan?

- 12345dan

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*