Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Advies gevraagd over low budget TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen. Even een eerste post. Excuus indien dit niet binnen de kaders van dit topic past, nieuw op het forum en vond het lastig er de juiste plek voor te vinden.

In any case: over een paar weken kan ik hopelijk mijn ps4 ophalen bij gamemania, hier zal ik dan vervolgens ook een nieuw scherm voor moeten versieren. Aangezien ik toch al een nieuwe televisie nodig heb ga ik ondanks het lage budget liever niet voor een simpele monitor.

Had nu al een samsung tv op het oog die binnen mijn budget viel en vroeg me af of dit ding naar jullie mening geschikt is om de volledige kwaliteit van de Ps4 te laten spreken of dat ik beter voor een ander merk of grootte kan gaan.

http://www.mediamarkt.nl/...2,1024245.html?langId=-11

Bij voorbaat dank

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ja, je zit in het verkeerde topic. Het zal nog wel verhuisd worden naar CEA. :+

Van de genoemde Samsung ben ik niet echt gecharmeerd. Het is toch meer een monitor dan een tv in mijn ogen.

Als je op de tv wil gaan gamen, moet je eens naar de W655 van Sony kijken. De beste budget tv die je kan kopen en deze heeft een zeer lage input lag waardoor deze ideaal is om op te gamen.

• fv12
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11 16:06
ik zoek ook een budget tv voor mijn xbox360. graag rond de 40 inch...iemand een tip of ergens een scherpe aanbieding

• torchwood
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-10 10:14
Als er geen coax aansluiting op hoeft zou je kunnen overwegen om een monitor te kopen ipv een tv.
zijn 9 van 10 keer stukken goedkoper.
Anders kijk bij vraag en aanbod als het ook een 2de hands mag zijn.
Of bij pricewatch.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
fv12 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:11:
ik zoek ook een budget tv voor mijn xbox360. graag rond de 40 inch...iemand een tip of ergens een scherpe aanbieding
Dezelfde W655 serie maar dan de 42 inch versie.

• DividingImp
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 07:17
http://www.vergelijk.nl/l...ng/ue40eh5000/specs.rhtml

mooi toestel, best leuke kleuren.
enige nadeel. dat hij 50hz is.

prijs/kwaliteit zeer leuk toestel

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik verhuis je even! ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Bisti
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:33
Voor low budget zou ik voor tweedehands gaan, je hoeft niet persee de goedkoopste van de goedkoopste tv te halen. Maar voor jouw budget van 200 euro is met een beetje zoeken een hele mooi tv van marktplaats te halen.

30 sec marktplaats voorbeeld:

http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er inderdaad niet slecht uit, zal even rondkijken. Bedankt voor de tip!
Pagina: 1