Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Je zou de software van synology kunnen installeren, dat gaat natuurlijk vrij ver, maar geeft wel alle functionaliteit die je zoekt en heeft mooie apps.
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
Ik ben hier ook erg lang naar op zoek geweest, maar helaas niks gevonden. Uiteindelijk overgestapt op een Synology... Ben benieuwd of ik nog wat over 't hoofd heb gezien...
HENG HENG
Heb je poort 32400 (een andere poort werkt om de een of andere reden niet) wel geforward naar je server en op je mobile device je remote IP handmatig ingesteld? Zo ja, dan moet er iets aan de hand zijn, check je logs. Zo heb ik het hier namelijk wel gedaan en dat werkt gewoon. En anders kan het natuurlijk ook nog policy vanuit het werk zijn, omdat je verbinding wilt leggen naar een niet standaard poort.Leo1010 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:27:
Plex werkt geweldig voor mediabestanden maar doet niets met "normale" files en werkt om onbekende reden niet op mijn werk. (ziet gewoon geen server).
En anders kun je wellicht eens kijken naar XBMC of zo.
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2014 16:16 ]
Plex in combinatie met OwnCloud moet aan al je eisen voldoen. Je moet dan twee pakketten installeren maar dat is dan ook het enige. Dat Plex nu niet werkt is zeer waarschijnlijk een configuratiefout. Werkt het op kantoor niet kunnen ze het daar natuurlijk ook geblokkeerd hebben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik mis de reden dat je Libox niet meer gebruikt. Als het bedrijf stopt met de ontwikkeling van de software, dan is dat toch geen reden om het programma niet meer te gebruiken? Zeker als de software aan je eisen voldeed.
Ik zie dat libox zelf offline is gehaald, maar er nog genoeg sites zijn die het programma als (legale) download aanbieden.
Ik zie dat libox zelf offline is gehaald, maar er nog genoeg sites zijn die het programma als (legale) download aanbieden.
Pagina: 1