Mijn laptop trekt het allemaal niet echt meer, films e.d. krijg ik eigenlijk niet meer gedownload. Hij loopt steeds vast halverwege het downloadproces. Ik merk ook dat de fan maximaal aan het draaien is, oftewel, de processor maakt overuren.
Ik denk zelf dat ik misschien eens beter voor een nieuwe laptop kan kijken, of zou er nog iets aan te verbeteren zijn?
Nou goed, de nieuwe laptop dan. Ik heb nu een i3, en wil er in ieder geval op vooruit. Budget ongeveer 900 euro. Gebruik voornamelijk voor het downloaden van films, ik wil dus eigenlijk dat de films zo snel mogelijk uitgepakt worden. Mijn vriendin zal hem ook voor de zaak gebruikten, maar ze draait met name webbased programma's.
Dan een paar vraagjes:
- Ik denk erover om over te stappen op i7. Merk ik echt veel verschil in dagelijks gebruik ten opzichte van een i5?
- Ook denk ik erover over te stappen naar SSD. Vooral met downloaden zal ik denk ik wel merken dat hij ze sneller uitpakt, toch?
Ook had ik al een paar modellen op het oog:
pricewatch: Lenovo IdeaPad G510-00577
pricewatch: MSI GP60 2OD-037NL
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2BMH)
Op één pagina:
http://tweakers.net/price...;320815;347116/categorie/
Wat is het idee van jullie?
Ik denk zelf dat ik misschien eens beter voor een nieuwe laptop kan kijken, of zou er nog iets aan te verbeteren zijn?
Nou goed, de nieuwe laptop dan. Ik heb nu een i3, en wil er in ieder geval op vooruit. Budget ongeveer 900 euro. Gebruik voornamelijk voor het downloaden van films, ik wil dus eigenlijk dat de films zo snel mogelijk uitgepakt worden. Mijn vriendin zal hem ook voor de zaak gebruikten, maar ze draait met name webbased programma's.
Dan een paar vraagjes:
- Ik denk erover om over te stappen op i7. Merk ik echt veel verschil in dagelijks gebruik ten opzichte van een i5?
- Ook denk ik erover over te stappen naar SSD. Vooral met downloaden zal ik denk ik wel merken dat hij ze sneller uitpakt, toch?
Ook had ik al een paar modellen op het oog:
pricewatch: Lenovo IdeaPad G510-00577
pricewatch: MSI GP60 2OD-037NL
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2BMH)
Op één pagina:
http://tweakers.net/price...;320815;347116/categorie/
Wat is het idee van jullie?