Aparte discussie thread per artikel voor spel/schrijf fouten

Pagina: 1
Acties:

• McBrown
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-10 16:12
Waarom staat deze "Geachte Redactie" link niet standaard onder ieder artikel? Of een aparte thread die uit vouwt per artikel.

Het zou dan tevens gebruikt kunnen worden per artikel om informatie aan te vullen of typ & stijlfouten te verbeteren. Een soort parallelle thread per artikel, een beetje zoals Wikipedia dat ook voor elkaar heeft met discussies.

Of ben ik hier de zoveelste met een soort gelijke vraag/verzoek? }:O

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De link naar Geachte Redactie staat standaard boven elk artikel, maar dan met de naam 'feedback'. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien is het een idee een directe link naar het spel/tikfoutjestopic daaronder te plaatsen? Dan zien mensen dat daar een topic voor is ipv in GA uit te komen waar voor elke spelfout een nieuw topic wordt gemaakt wanneer het speltikfouttopic niet opvalt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

@Dirk

Die "feedback" link is me nog nooit opgevallen!

Dat regeltje onder de titel wordt blijkbaar door mijn hersens automatisch weggefilterd...

Is het wellicht een idee om in de rechter menu balk twee links op te nemen? Eén voor artikel feedback, en één voor spelfouten?

• McBrown
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-10 16:12
Dat linkje had ik inderdaad nooit gezien. Zal het onthouden. :)