Toon posts:

webcam in netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit onderwerp van negotiator uit de faq proberen te maken, maar krijg de fout bname niet gedefinieerd?! :?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Waarbij krijg je die foutmelding ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon een write bestand gepakt, want bij notepad krijg ik geen tekst indeling, dan staat alles na elkaar. Dan heb ik dat script ingeplakt en hierna heb ik dit bestand als tekstdocument opgeslagen, ik heb de naam verdanderd naar *.html en gestart. Hij zegt dan fout in regel 9 en de bovenstaande foutmelding?!!!?

Verwijderd

Topicstarter
http://negotiator.xs2chat.nl/nt/webcam.html

op deze locatie staat het denk ik verbeterd, want nou doet m'n webcam het wel in de browser, alleen draait de camera nog niet, ik moet continu op vernieuwen drukken. Kan hij niet automatisch lopen? :9~

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
dat kan je toch zelf in je html zetten ?

dat de pagina om de 5 sec herlaat??

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 08 juni 2001 15:32 schreef keepitcool het volgende:
http://negotiator.xs2chat.nl/nt/webcam.html

op deze locatie staat het denk ik verbeterd, want nou doet m'n webcam het wel in de browser, alleen draait de camera nog niet, ik moet continu op vernieuwen drukken. Kan hij niet automatisch lopen? :9~
Je hebt mijn disclaimer niet gelezen he ?

Stoute jongen ! ;)

Hoe dan ook, datgen wat je ziet is een bestand wat jij zou moeten hebben en wat je alleen maar hoeft aan te passen. (Het IP-adres...)

Aannames zijn fataal.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 08 juni 2001 16:22 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je hebt mijn disclaimer niet gelezen he ?

Stoute jongen ! ;)
De volgende quote is afkomstig uit de topic over de NT FAQ
Op donderdag 07 juni 2001 20:41 schreef Negotiator het volgende:
Tja je hebt het er duidelijk bijgezet en als mensen het over het hoofd zien posten ze vanzelf een topic, en kunnen wij ze vervolgens weer voor rotte vis uitmaken dat ze niet goed lezen >:)
GaMeOvEr heeft een te bewonderen zelfbeheersing, dat blijkt maar weer >:)

keepitcool:
Het script wat op mijn homepage staat en het script wat in de NT FAQ staat zijn exact het zelfde. Met dat verschil dat (om de opmaak niet te verneuken) er in de FAQ een enter in is gezet, die je er weer uit moet halen.

Dat staat er heel duidelijk onder overigens.

Verder: Het script is het originele script van camarades, maar dan bewerkt voor intranet. Het script is zo gemaakt dat je vloeiend beeld ziet: er hoeft dus niets in de html gezet te worden om het te vernieuwen - als je alles goed gedaan hebt that is.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

volgens mij is dat script ook niet helemaal kloppend zoals ie op die website staat...
hij sluit nl. niet goed af:

//-->
</SCRIPT>

terwijl het zo moet volgens mij:

//--!>
</SCRIPT>

edit:

deze site

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt, ik heb het probleem gevonden, de poort moet 2047 zijn ipv 2074

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ja dat was de tweede fout waar ik ook mee zat te kloten, moet dus inderdaad wel 2047 zijn...

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ok, hij werkt nu intern, extern nog niet maar dat komt omdat de poort nog niet openstaat....maar nu willen we wel graag dat dat progje wat ' ie gebruikt hidden kan draaien, dus dat je hem niet meer in de taakbalk ziet >:) , maar hoe krijg ik dat voor elkaar?

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 13:50 schreef kamstra het volgende:
//-->
</SCRIPT>

//--!>
</SCRIPT>
Op maandag 11 juni 2001 13:50 schreef kamstra het volgende:

//--!>
</SCRIPT>
Neehoor, pak maar een willekeurig boek over javascript, dan zul je zien dat dat niet zo is. De tekens aan het begin en einde maken overigens geen deel uit van het script zelf, maar hebben een hele andere functie:

Javascript werd in het eerste stadium van ontwikkeling (denk aan tijden van netscape 3.0 enzo) nog door een speciale javascript engine in de browser verwerkt. Oudere browsers in die tijd hadden niet een dergelijke engine. Bovendien kende deze oudere browsers de HTML-tags <script> en </script> niet dus wisten niet dat alles wat daartussen stond geen html was.

Deze browsers probeerden de tekst tussen de tags gewoon ook als HTML te interpreteren, wat een lelijke rommel op de pagina gaf.

Om dat te voorkomen word er een HTML-comment tag weergegeven, browsers die wél script konden interpreteren sloegen deze regel over, omdat het niet bij het script hoorde, browsers die geen script kenden en het stuk dus als HTML probeerde te interpreteren interpreteerde het hele stuk als commentaar.

Als je het erg netjes doet dan zet je het ook bijvoorbeeld als volgt neer:
code:
1
2
3
4
5
<script type="text/javascript">
<!-- hide javascript

// done hiding -->
</script>

Of in het Nederlands natuurlijk, maakt ook niet uit. Maar het zijn dus HTML Comment Tags en daar hoort bij de afsluiter absoluut geen uitroepteken bij.

Dat ik het hier weg heb gelaten heeft te maken dat ik meestal de "overbodige" dingen in mijn scripts weglaat, het heeft voor jou neem ik aan geen toegevoegde waarde als het er wel of niet instaat?

Tot zo ver een lesje geschiedenis JavaScript van Nego :P voor meer moet je in de Devschuur® zijn :)

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 17:03 schreef kamstra het volgende:
ok, hij werkt nu intern, extern nog niet maar dat komt omdat de poort nog niet openstaat....maar nu willen we wel graag dat dat progje wat ' ie gebruikt hidden kan draaien, dus dat je hem niet meer in de taakbalk ziet >:) , maar hoe krijg ik dat voor elkaar?
Opstarten als Service.
Voor meer informatie:
Software Algemeen

• Roelant
  • Niet online
Hey draait ie bij jullie standaard op 2047 begrijp ik dat goed?
Dan moet de poort namelijk ook ff aandachtspuntje worden want bij mij draait ie standaard op 2074..

Graag reactie!

• Roelant
  • Niet online
Reactie volgt niet echt, maar ik heb het nagekeken, waarschijnlijk is dit foutje te wijten aan het feit dat ik een oude versie van het programma gebruik (geen bijzondere rede, gewoon nog niet geupdate) waar 2074 de standaard is, vraag me niet waarom dit gewijzigd is.

Een nieuwe versie van het script wordt binnenkort door Gameover online gezet, in de FAQ, zie je vanzelf verschijnen.

In de nieuwe versie is het IP-Nummer en de poort waarop de webcam draait eenvoudiger aan te passen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik gebruik win 98 SE; hoe moet ik een programma hier op de achtergrond laten draaien???

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 20:38 schreef keepitcool het volgende:
Maar ik gebruik win 98 SE; hoe moet ik een programma hier op de achtergrond laten draaien???
Exact de zelfde vraag die hierboven ook al wordt gesteld, lezen dus |:(

Verwijderd

Topicstarter
ok, heb hem nu als service draaien, maar als ik me afmeld in windows kan dat niet tenzij ik het met ctrl-alt-del laat crashen. Anders kan ik de computer niet afsluiten of me afmelden??!!?? Iemand hier een oplossing voor?

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 22:04 schreef keepitcool het volgende:
ok, heb hem nu als service draaien, maar als ik me afmeld in windows kan dat niet tenzij ik het met ctrl-alt-del laat crashen. Anders kan ik de computer niet afsluiten of me afmelden??!!?? Iemand hier een oplossing voor?
Probeer het eens bij Software Algemeen

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ok, ben er nu niet helemaal meer bij, maar hoe draai ik een programma in win98se als service??? ik heb geen idee, ligt deels ook aan de toestand waarin ik me bevind :) , maar volgens mij weet ik het morgen nog niet.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ow enne, in het progje staat geloof ik dat de audio poort 2074 is ... misschien dat de verwarring daardoor ontstaan is? ik heb het javascript nu nl. wel ingesteld op poort 2047...

Pagina: 1