Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

werkstuk over hacken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.984 views

• flaco1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01-2023
beste mensen,

Ik ben bezig met een werkstuk over hacken. Dit omdat ik het een interessante onderwerp vindt. Hiervoor heb ik een aantal hoofd en deelvragen. Ik hoop dat iemand mij kan beantwoorden en daarnaast vraag ik ook nog meer informatie over het algemeen van hacken.

Hoofdvraag: Hoe kunnen bedrijven en banken zich bewapenen tegen hacken?
Deelvragen:

Wat voor mensen doen aan hacken?
Hoe ziet de hacker eruit?
Waarom doen ze het?
Wat voor beeld hebben mensen over hackers?
Zit er een criminele netwerk achter het hacken?

Vriendelijk bedankt.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Het is een werkstuk, een beetje uitzoek werk kan geen kwaad. Ga op zoek naar nieuws artikelen over hacken, hier op tweakers meer dan zat over te vinden. Neem aan dat je die deelvragen ook allemaal zelf wel kunt beantwoorden.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Lijkt er een beetje op alsof wij jouw werkstuk mogen maken. Lees je zelf eerst maar eens even in want uit jouw vraagstellingen kan ik (wellicht onterecht) opmaken dat je er zelf weinig c.q. geen verstand van hebt.

Kleine toevoeging: begin eens met uitzoeken wat de definitie van "hacken" is want volgens mij gaat het hier al mis bij je.

[ Voor 22% gewijzigd door Switchie op 09-02-2014 21:22 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Hiervoor is tweakers niet bedoeld. Jij moet je werkstuk zelf maken, inhoudelijk zelf dus onderzoek doen.

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-11 15:15
Afbeeldingslocatie: http://i69.servimg.com/u/f69/11/59/60/40/nerd10.jpg
Dit is natuurlijk een vraag die je nooit kan beantwoorden.

OT: Ik zou (als je dit onderwerp echt wilt houden) eerst eens kritisch naar je vraagstellingen kijken, want met deze vragen kom je er nooit. Ze zijn veel te open (een hacker kan dit voor de lol doen, met politieke motieven, criminele motieven en ga nog maar even door) en beantwoorden nooit je hoofdvraag.

[ Voor 16% gewijzigd door Jeroen797 op 09-02-2014 21:36 ]

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.