Ik ben op zoek naar een stuk hardware welke ik aan het internet kan hangen en dat via een applicatie informatie naar een tv streamen. Bij voorkeur dat ik er ubuntu op kan installeren om zo flexibel mogelijk te zijn. In eerste instantie wil ik met Xibo gaan werken en dat draait gewoon op ubuntu, dit draait ook wel android, maar daar heb ik zelf minder ervaring mee en dan is de client software ineens niet meer gratis.
Ik heb al zitten proberen of ik het op een Pi aan de gang kun krijgen, maar deze is helaas niet krachtig genoeg om een vloeiend beeld eruit te krijgen. Veel lees ik een volledige pc, maar dat valt eigenlijk net buiten budget (en het is makkelijk als het usb-voeding is en achter een tv past).
Ik hoor graag jullie suggesties
Ik heb al zitten proberen of ik het op een Pi aan de gang kun krijgen, maar deze is helaas niet krachtig genoeg om een vloeiend beeld eruit te krijgen. Veel lees ik een volledige pc, maar dat valt eigenlijk net buiten budget (en het is makkelijk als het usb-voeding is en achter een tv past).
Ik hoor graag jullie suggesties
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk