Hey allemaal,
Moet binnenkort een nieuwe laptop aanschaffen voor mijn ICT opleiding waar ik ook graag mee zou willen gamen, enigste spel dat ik erop ga spelen is League of Legends en terwijl ik dat doe draai ik eventueel nog Skype/YouTube op de achtergrond. (Wil graag LoL op High met 60 fps spelen)
Heb al eerder een topic hier aangemaakt en kreeg als reactie dat de Medion Erazer X6823 voor mij een goede aankoop zou zijn.
Maaaarrr, na een beetje lezen op het forum kwam ik deze reactie tegen:
Ben deze twee laptops tegen gekomen die mij wel aanspreken:
pricewatch: Acer Aspire V3-772G-747a161.12TBDWakk
pricewatch: Acer Aspire V7-582PG-74508G25tii
Maar welke is nou beter? Eventueel andere suggesties hoor ik ook graag =]
Alvast bedankt!
EDIT: Laptop mag max. €1300 kosten!
Moet binnenkort een nieuwe laptop aanschaffen voor mijn ICT opleiding waar ik ook graag mee zou willen gamen, enigste spel dat ik erop ga spelen is League of Legends en terwijl ik dat doe draai ik eventueel nog Skype/YouTube op de achtergrond. (Wil graag LoL op High met 60 fps spelen)
Heb al eerder een topic hier aangemaakt en kreeg als reactie dat de Medion Erazer X6823 voor mij een goede aankoop zou zijn.
Maaaarrr, na een beetje lezen op het forum kwam ik deze reactie tegen:
Nu dus weer op zoek naar iets anders.Knamix schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:33:
Medion gebruikt dezelfde barebone (behuizing als MSI) en de koeling is vrij slecht...
Zeker als je gaat gamen als je nagaat dat de meeste notebooks 2 ventilatoren heeft, heeft de medion en msi machines er maar 1
Ben deze twee laptops tegen gekomen die mij wel aanspreken:
pricewatch: Acer Aspire V3-772G-747a161.12TBDWakk
pricewatch: Acer Aspire V7-582PG-74508G25tii
Maar welke is nou beter? Eventueel andere suggesties hoor ik ook graag =]
Alvast bedankt!
EDIT: Laptop mag max. €1300 kosten!