Samenvoegen keuken-topics?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
Hoi,

Er zijn twee topics die gaan over het aanschaffen van een nieuwe keuken en wat daar zoal bij komt kijken:
SF: Keuken kopen...marges bedrijven
SG: Keuken kopen: verkopers, kwaliteit, prijs etc

Ik zie niet echt een duidelijk inhoudelijk verschil tussen de twee topics - wel dat informatie daardoor onhandig verspreid wordt. Zou het zinnig zijn om deze twee topics samen te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Samenvoegen gaat niet werken, maar je hebt wel gelijk, dit lijkt me nogal dubbel. Ik ga er naar kijken en zal een van de twee op slot doen met een verwijzing naar het andere topic, en in dat andere topic een verwijzing naar het eerste topic doen voor naslag :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gambieter schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:10:
Samenvoegen gaat niet werken, maar je hebt wel gelijk, dit lijkt me nogal dubbel. Ik ga er naar kijken en zal een van de twee op slot doen met een verwijzing naar het andere topic, en in dat andere topic een verwijzing naar het eerste topic doen voor naslag :)
Maak er dan ook een topicreeks van. ;) Puur volgens de definitie is het misschien geen reeks maar zo hou je ze toch mooi bij elkaar. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed idee, nu nog even uitvinden hoe je dat ook alweer doet :D

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen idee eigenlijk. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En done, samengevoegd in SG in een topicreeks: Topicreeks: Keuken kopen: verkopers, kwaliteit, prijs

De recente posts uit deel 1 zijn verplaatst naar deel 2, en deel 1 is op slot. SG lijkt me een betere plek dan SF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:44
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WNT
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-08 09:26

WNT

Ik was op zoek naar een keuken-topic en kwam via de zoekfunctie op dit oude topic uit. Kan iemand mij uitleggen waarom een keukentopic in de TL staat en niet onder Algemene Zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WNT schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:58:
Ik was op zoek naar een keuken-topic en kwam via de zoekfunctie op dit oude topic uit. Kan iemand mij uitleggen waarom een keukentopic in de TL staat en niet onder Algemene Zaken.
Waarom het huidige topic in TL staat? Omdat het vroeger in SG stond en tweakers toen heeft besloten geen topics uit een besloten forum naar een open forum te verplaatsen. Dus bestaande SG topics zijn (enkele uitzonderingen daar gelaten misschien.) naar TL gegaan en waar nodig zijn ze meteen op slot gegaan en nieuwe delen geopend in AZ. Waarom dat laatste hier niet Is gebeurd kan ik je dan weer geen antwoord op geven, dat ligt bij de modjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Als iemand een topic in AZ opent, dan sluiten de TL versie. Die staat daar inderdaad niet meer op z'n plek, maar omdat het ooit in beslotenheid ie begonnen laten we dat maar zo. :)

[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 13-12-2015 08:42 ]

Pagina: 1