Aankopen keuken

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikelS1986
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11-2024
In december 2014 moet ons nieuwe huis opgeleverd worden en we zijn op dit moment druk bezig met het bekijken (en offertes ontvangen) van keukenleveranciers. Nu is er voor het project uiteraard een leverancier die dit project heeft "binnen gekopt" maar zijn we ook bij andere aan het kijken.

Mijn vraag: Ik ben benieuwd hoeveel er procentueel gezien van een keukenofferte af kan (hoe veel ruimte is er om te onderhandelen). Is daar een richtlijn voor of kan er een bepaald percentage aangehouden worden?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat hangt o.a. af van de totaalprijs en de gekozen kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 09-02-2014 12:52 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Volgens mij is dat nogal afhankelijk van de leverancier waar je koopt. Bij sommige is het mogelijk te onderhandelen, bij andere is het zoals het is. Helaas dus weinig concreets over te zeggen.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 00:11
Hier is eerder uitgebreid over gediscussieerd, onder andere hier: Keuken kopen...marges bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De TS kan verder gaan in dat topic. Echter, het is nu wel erg een kristallen bol-vraag, en op zo'n manier weinig zinvol. Het is niet de bedoeling om hier een vage vraag neer te gooien zonder eigen inzet te tonen en zelf op zoek te gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.