Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ceesvndk
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-02-2014
sinds driekwart jaar gebruik ik naar volle tevredenheid mijn sony experia Z tablet. Sinds kort krijg ik bij gebruik van de ziggo tv app een groen scherm bij het afspelen van tv programma,s. De index geeft het scherm nog goed weer met schermbeelden van het programma dat op dat moment speelt.

Heeft iemand hier ervaring mee en een mogelijke oplossing

Palthe

Ervaring wel, nog geen oplossing. Ziggo schijnt hiervan ook op de hoogte te zijn. Dus we krijgen vast wel een oplossing van henzelf. Tot die tijd ben ik naar Android 4.2.2 gegaan.
De problemen liggen namelijk alleen bij Tablet Z's met Android 4.3, dus het zou kunnen dat je er recentelijk last van hebt; je hebt je tablet naar 4.3 ge-upgrade.

[ Voor 19% gewijzigd door Palthe op 17-02-2014 16:04 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al gevonden / geprobeerd? Op GoT verwachten we eigen inzet en dat kan ik uit jouw topicstart niet halen :)

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:45
Zelfde probleem heb ik op de Experia Z Phone.
Maar wachten tot er een update komt.

Palthe

Bij de 10.4.1.B.0.101 op de Xperia Z telefoon heb ik er geen last meer van.
Dus het is inderdaad wachten op het equivalent van die versie op de sgp311 (wifi only). Op de sgp321 is deze versie al wel te installeren, zal dus vast niet lang meer duren.