Waar ga ik m voor gebruiken: Het wordt me 2e scherm, dit omdat ik het leuk vind om ai suite en msi afterburner te kunnen zien terwijl ik aan het gamen ben. Ook vind het prettig om tegelijkertijd msword en google open te kunnen hebben. Ik zoek een scherm van ongeveer de 100 euro. Ik vind het prima om wat meer te besteden, maar dan moet er wel duidelijke meerwaarde zijn. Het hoeft niet precies 21,5 inch te zijn, maar ik heb nu een 24 inch staan en dat vind ik eigenlijk iets te groot, en 19,5 lijkt me weer wat te klein. De monitor moet een dvi-d, hdmi, of dp ingang hebben
(dus niet analoge dvi, dat ondersteunt me videokaart niet, en een omvormertje is gelijk al 15 euro ofzo)
De monitor die ik het meeste in het vizier heb is de benq GW2265HM, dit voornamelijk omdat deze flicker-free technologie heeft, maar ik weet eigenlijk niet of dat wel daadwerkelijk wat waard is.
Verder vind ik de lg 22en43t-b er ook wel goed uit zien, en verder zijn er eigenlijk niet zoveel concurrenten rond de 100 euro. Of weet iemand misschien een goed alternatief?
De monitor die ik het meeste in het vizier heb is de benq GW2265HM, dit voornamelijk omdat deze flicker-free technologie heeft, maar ik weet eigenlijk niet of dat wel daadwerkelijk wat waard is.
Verder vind ik de lg 22en43t-b er ook wel goed uit zien, en verder zijn er eigenlijk niet zoveel concurrenten rond de 100 euro. Of weet iemand misschien een goed alternatief?
[ Voor 7% gewijzigd door Timba- op 08-02-2014 19:55 ]