Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 12:07
Omdat ik helemaal klaar was met mijn iPhone 4 heb ik deze aan een kennis verkocht voor een zacht prijsje en ben ik zelf nu op zoek naar een nieuwe smartphone. Allereerst heb ik een iPhone 4S of 5(c,s) overwogen maar ik kwam tot de conclusie dat je voor veel minder geld een (qua prestaties) misschien wel beter androidtoestel kunt kopen. Omdat ik geen goede ervaringen heb met Windows Phone wil ik sowieso voor een Android-toestel gaan.

Wat zijn mijn wensen/eisen?

- Niet té groot, moet liefst met 1 hand te bedienen zijn. Ik heb een tijdje een Huawei G700 gehad maar deze vond ik écht te groot
- Zo krachtig mogelijke CPU en GPU; toestel moet goed vloeiend lopen en de zwaardere games aankunnen
- Een mooi scherm, iPhone 4's retina scherm was prima maar het mag best wat groter en kleurrijker
- Voldoende opslaggeheugen voor muziek, foto's en apps

Het budget is dus eigenlijk maximaal €300,-
Alle adviezen zijn welkom!

Verwijderd

Xiaomi Mi2s. Weinig meer aan toe te voegen.

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 17:36
Ik zou de Moto G 16GB nemen voor 220€.
Dit toestel heb ik zelf ook even mee gespeeld, top toestel ook volgens reviews.
Alleen de camera is iets minder, maar de rest van het toestel, zoals accuduur, scherm, Android versie is allemaal in orde.

[ Voor 34% gewijzigd door calvinturbo op 08-02-2014 17:55 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mocht je het willen kun je volgens de pricewatch ook nog een Nexus 4 halen.

pricewatch: LG Nexus 4 16GB Zwart

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Moto G 16GB, beste koop voor bijna elke prijs.

Sony Xperia Z1 Compact is de nieuwe topper imo maar ver uit jou prijsrange.
goeie kans dat het wel mijn volgende telefoon wordt.

Nukezone FTW

• flashingst
Een Chinees model zie ik niet zo zitten. Te veel gedoe met online bestellen, invoerrechten etc. Ik heb zelf onder andere gekeken naar de Moto G en de S3...

Een voordeel voor mij van de Moto G is het compactere formaat maar de S3 doet het beter qua games en kracht volgens mij. Ook heeft een S3 uitbreidbaar geheugen en een betere camera... Nadeel is wel weer dat de S3 een stukje groter is...

De Xperia Z1 Compact zou inderdaad perfect zijn maar is helaas écht te prijzig voor mij

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BlackBerry Z10?
Draait tegenwoordig ook Android apps zonder enige moeite

• flashingst
Chaser2600 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:26:
BlackBerry Z10?
Draait tegenwoordig ook Android apps zonder enige moeite
Zie een BlackBerry toestel eerlijk gezegd niet zo zitten... Vind de kleine community niet echt fijn en bovendien is het vervelend om continu Android apps over te moeten zetten naar de Z10.

Verwijderd

De Xiaomi Mi2s is de beste deal die je hiervoor kan krijgen ( zelf totaal geen last gehad van invoerrechten of wat dan ook, en hij was er binnen twee dagen.) Daarna de Nexus 4, daarna de SIII en daarna de Moto G.

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:38:
De Xiaomi Mi2s is de beste deal die je hiervoor kan krijgen ( zelf totaal geen last gehad van invoerrechten of wat dan ook, en hij was er binnen twee dagen.) Daarna de Nexus 4, daarna de SIII en daarna de Moto G.
Haalt mij de woorden uit de mond. +1

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54

Swerfer

Hmm...

De leercurve voor Windows Phone is gering en daar heb je voor < € 300,- mooie toestellen tussen zitten. Neem er eens een keer één in handen om uit te proberen.

Kijk wel even of de must-have apps voor jou voor Windows Phone bestaan...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 17:36
Swerfer schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:19:
De leercurve voor Windows Phone is gering en daar heb je voor < € 300,- mooie toestellen tussen zitten. Neem er eens een keer één in handen om uit te proberen.

Je hebt wel een stuk minder 'vrijheid' op Windows Phone, WP is meer als iOS dan als Android en dat lijkt mij persoonlijk helemaal niks.

• flashingst
Swerfer schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:19:

Heb de Lumia 520 van Nokia gehad en die was binnen 1 week weer de deur uit! Ziet er goed uit, maar daar is wat mij betreft dan ook alles mee gezegd.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 18:54

Swerfer

Hmm...

flashingst schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:49:
[...]
Heb de Lumia 520 van Nokia gehad en die was binnen 1 week weer de deur uit! Ziet er goed uit, maar daar is wat mij betreft dan ook alles mee gezegd.
Nu is de 520 de onderkant van de Windows Phone markt. Of vond je Windows Phone zelf niets? De 820 welke nog ruim onder jou budget zit heeft namelijk een stuk betere specs. Zelf heb ik een jaar de 920 waar ik zeer tevreden mee ben, maar die komt volgens de prijswatch rond zo'n 340 euro uit. (Evenals de 925).

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• flashingst
Swerfer schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:45:
[...]

Nu is de 520 de onderkant van de Windows Phone markt. Of vond je Windows Phone zelf niets? De 820 welke nog ruim onder jou budget zit heeft namelijk een stuk betere specs. Zelf heb ik een jaar de 920 waar ik zeer tevreden mee ben, maar die komt volgens de prijswatch rond zo'n 340 euro uit. (Evenals de 925).
Nee het was echt het Windows Phone OS wat ik niet fijn vond. Toestel was absoluut niks mis mee zelfs

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

flashingst schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:30:
[...]

Zie een BlackBerry toestel eerlijk gezegd niet zo zitten... Vind de kleine community niet echt fijn en bovendien is het vervelend om continu Android apps over te moeten zetten naar de Z10.
Dat omzetten is al een tijdje niet meer nodig.
Je kan gewoon direct APK's installeren, zonder tussenkomst van een PC.
Dus als je snap erop zit, heb je exact dezelfde apps als in de playstore.

Denk dat je onder de 300 euro geen andere android telefoons vind met
2GB
4G
De CPU,
De GPU,
Beter scherm,
Of met meer bang for bux.

| live and give like no one else |

• flashingst
Het is uiteindelijk de Moto G 16GB geworden. Wat een kwaliteit voor deze prijs zeg !

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
3x3 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 01:06:
[...]

Dat omzetten is al een tijdje niet meer nodig.
Je kan gewoon direct APK's installeren, zonder tussenkomst van een PC.
Dus als je snap erop zit, heb je exact dezelfde apps als in de playstore.

Denk dat je onder de 300 euro geen andere android telefoons vind met
2GB
4G
De CPU,
De GPU,
Beter scherm,
Of met meer bang for bux.
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar de Xiaomi Mi2s is wel een slag beter.

Edit: veel plezier! :)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
Ook wat laat maar voor andere zoekenden:

Op marktplaats vaak mooie high ends te koop door Coolblue (zoek google: Coolblue marktplaats).

Gaat om bijvoorbeeld showmodellen. Mocht er iets beschadigd zijn, staat het erbij.
Zijn met garantie en eventueel via de wet Koop op Afstand te retourneren.

Zo kun je mogelijk een high end toestel kopen van een A merk binnen een laag budget.

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 19:24
Voor mensen die dit misschien nog lezen:
Sony xperia SP: snelle dualcore, goede gpu, 720p scherm, SD slot. 2300 mah accu.
Vooral als je het design mooier en belangrijer vind misschien een optie.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jan-Willem P. schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:23:
Voor mensen die dit misschien nog lezen:
Sony xperia SP: snelle dualcore, goede gpu, 720p scherm, SD slot. 2300 mah accu.
Vooral als je het design mooier en belangrijer vind misschien een optie.
Scherm stelt alleen op veel vlakken teleur ;)

Voor de rest een goede aanrader inderdaad.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1