Omdat ik helemaal klaar was met mijn iPhone 4 heb ik deze aan een kennis verkocht voor een zacht prijsje en ben ik zelf nu op zoek naar een nieuwe smartphone. Allereerst heb ik een iPhone 4S of 5(c,s) overwogen maar ik kwam tot de conclusie dat je voor veel minder geld een (qua prestaties) misschien wel beter androidtoestel kunt kopen. Omdat ik geen goede ervaringen heb met Windows Phone wil ik sowieso voor een Android-toestel gaan.
Wat zijn mijn wensen/eisen?
- Niet té groot, moet liefst met 1 hand te bedienen zijn. Ik heb een tijdje een Huawei G700 gehad maar deze vond ik écht te groot
- Zo krachtig mogelijke CPU en GPU; toestel moet goed vloeiend lopen en de zwaardere games aankunnen
- Een mooi scherm, iPhone 4's retina scherm was prima maar het mag best wat groter en kleurrijker
- Voldoende opslaggeheugen voor muziek, foto's en apps
Het budget is dus eigenlijk maximaal €300,-
Alle adviezen zijn welkom!
Wat zijn mijn wensen/eisen?
- Niet té groot, moet liefst met 1 hand te bedienen zijn. Ik heb een tijdje een Huawei G700 gehad maar deze vond ik écht te groot
- Zo krachtig mogelijke CPU en GPU; toestel moet goed vloeiend lopen en de zwaardere games aankunnen
- Een mooi scherm, iPhone 4's retina scherm was prima maar het mag best wat groter en kleurrijker
- Voldoende opslaggeheugen voor muziek, foto's en apps
Het budget is dus eigenlijk maximaal €300,-
Alle adviezen zijn welkom!